191186
۱۱ دی ۱۳۹۷

روزانه بیش از ۲۰۰ کودک از نمایشگاه کتاب کاشان بازدید کردند

بیش از ۲۰۰ کودک روزانه در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان حضور پیدا می‌کنند و از فعالیت‌های آموزشی و هنری این غرفه بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، فاطمه سادات سید اصفهانیان با اشاره به بازدید از کودکان و نوجوانان از نمایشگاه کتاب این شهرستان اظهار داشت: استقبال کودکان از  غرفه  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور والدین آن‌ها در روزهای برگزاری نمایشگاه نشان دهنده علاقه‌مندی والدین به بحث آموزش تخصصی فرزندانشان از سنین کودکی و پرورش آن‌ها با آموزشهای کانون است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشان تصریح کرد: کارگاه های نقاشی، قصهگویی و ساخت کاردستی‌ در ساعات برگزاری نمایشگاه هر روز به‌صورت پیوسته در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشان برای جمعیت هدف آن است.

به گفته وی،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشان در حال حاضر با دو مرکز شماره یک واقع در خیابان نطنز کوچه شهید درخشش پور و مرکز شماره دو این کانون در خیابان پیام روبروی پارک جوان در این شهرستان فعال است.

 

سید اصفهانیان، با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان از سن 6 تا 16 سالگی می توانند از فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استفاده کنند و عضو آن شوند گفت: کانون کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان است که فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی را درراستای کتابخوانی و شیوه آموزش فعالیت های ادبی را به صورت غیر مستقیم انجام می دهد.

وی، قصه گویی، نمایش خلاق، نمایش فیلم، شعرخوانی، سفال، داستان نویسی و کاردستی را از جمله فعالیت های ادبی برشمرد که شیوه آموزش آن بصورت غیرمستقیم در کانون اجرا می شود.

 

به گفته وی، برنامه‌های مناسبتی کانون نیز با برگزاری کارگاه های تخصصی نقاشی، سفال، خوشنویسی و برپایی نمایشگاه های هنری مختلف در ایام تابستان، روز جهانی کودک، هفته کتابخوانی، هفته پژوهش و دهه فجر برگزار میشود.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار