191154
۱۱ دی ۱۳۹۷

جلسه‌ی دبیر جشنواره مد و لباس کودک و نوجوان با حضور مجید مظفری و ایرج طهماسب

در روز برگزاری ورکشاپ جشنواره مد و لباس کودک و نوجوان، مجید مظفری و ایرج طهماسب همراه با مینو پدرام و نیکی مظفری دبیر و مشاور هنری این جشنواره به گفتگو و همفکری پرداختند.

به گزارش کودک پرس ، دومین جشنواره مد و لباس کودک و نوجوان با شعار «از کودکی خوب بپوشیم» ۱۸ تا ۲۲ دی ماه برگزار می‌شود.

همان طور که مینو پدرام دبیرو نیکی مظفری مشاور هنری این جشنواره وعده کرده بودند، ورکشاپی در آمفی کافه برگزار شد. نکته‌ی جالب در خصوص این ورکشاپ حضور هنرمندانی چون، ایرج طهماسب و مجید مظفری و برگزاری جلسه بود. در این جلسه همفکری‌ها برای بهتر شدن کیفیت برگزاری فستیوال مد و لباس کودک و نوجوان و همچنین توجه به طراحی لباس کودک و نوجوان صورت گرفت.

ایرج طهماسب هنرمندی است که سال‌ها در زمینه‌‍‌ی سینما و تلویزیون کودک و نوجوان فعالیت کرده است و کاملا با این گروه سنی آشناست؛ بنابراین مشاوره‌هایی از سوی وی می‌تواند به تیم اجرایی جشنواره منتقل شود.

 

نیکی مظفری درباره‌ی این جلسه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «جمع دوستانه‌ای بود که ما از هنرمندان دعوت کردیم که از تجربیاتشان به ما بگویند. همفکری‌هایی صورت گرفت و خدا را شکر صحبت‌های مفیدی میان ما صورت گرفت.»

 

گفتنی است ورکشاپ‌هایی برای طراحان لباس در جهت پیشرفت کیفیت مد و لباس کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است که تا پایان جشنواره برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار