191132
۱۱ دی ۱۳۹۷

جشنی برای ۵۳۰ نازدانه خدا

۵۳۰ دختر ۹ ساله تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در سالن بصیرت مجتمع فرهنگی_ تربیتی فدک به سن تکلیف رسیدنشان را جشن گرفتند.

به گزارش کودک پرس ، دسته دسته، گروه گروه، با لباس های یکدست سپید که چادری با نوار گلدار آنها را پوشانده بود همراه با مربی هایشان وارد سالن می شدند.

ظاهر کودکانه تعدادی از آنها و شباهت چادرها با کیف های دستی شان چشمان هر بینده ای را نوازش می داد، گویی فرشته هایی باشند که از آسمان به زمین آمده اند تا پیامی را انتقال بدهند.

شور، شوق، شادی، لبخند و حتی بهت و تفکر در چهره تک تکشان موج می زد، برنامه های متنوع و شادی برایشان تدارک دیده شده بود، به عنوان مثال بخشی از مراسم  از جمله مسابقه های شاد توسط حجت الاسلام محمدی اجرا شد که با استقبال و تشویق فرشته های سپیدپوش همراه بود.

انرژی، هیجان، جنب و جوش کودکانه دختران به سن تکلیف رسیده، مسئولان و بزرگترهای مراسم را هم به وجد آورد بوده بود.

لازم به ذکر است، یکی از اهداف مهم کمیته امداد علاوه بر توانمند سازی اقتصادی خانواده های تحت حمایت، توانمندی سازی فکری و فرهنگی خانواده ها است که در همین راستا برگزاری برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی برای جامعه هدف، این نهاد را در رسیدن به اهداف خود یاری می‌دهد.

 

برنامه های فرهنگی در سرفصل های مختلفی از جمله، کلاس های آموزش خانواده،طرح فلاح، اردوهای زیارتی و سیاحتی،قرآن آموزی، بصیرت افزایی و برگزاری جشن تکلیف برای دانش آموزان است که امروز (۹۷/۱۰/۶) و برای ۵۳۰ دختر تحت حمایت به عنوان جشن تکلیف برگزار شد که با برنامه شاد و‌متنوعی همراه بود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار