191016
۱۰ دی ۱۳۹۷
مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش اعلام کرد؛

جزئیات جشنواره دانش‌آموزی «آینه زمان»/ ضوابط شرکت در جشنواره «زندگی به سبک روح‌الله»

مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گفت: هم‌زمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشنواره فرهنگی و هنری با عنوان «آینه زمان» با موضوع «زندگی به سبک روح‌الله» را با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور برگزار می‌‌شود.

به گزارش کودک پرس ، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس به تشریح جزئیات جشنواره آینه زمان(زندگی به سبک روح‌الله) پرداخت و اظهار کرد: در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر خاطره فداکاری‌های بزرگ‌مردی که مظهر آزادگی، استقلال‌طلبی و خداخواهی ملت ایران بود، در دل‌ها زنده می‌شود؛ بزرگ‌مردی که یادآور حماسه و شکوه در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در قیام الهی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ اولین شکوفه حرکت و جنبش اسلامی ملت ایران به رهبری فقیه فرزانه، حضرت امام خمینی (ره) جوانه زد و ندای آزادیخواهانه و استقلال‌طلبانه ملت خداجوی این سرزمین، ذهن و ضمیر جهانیان را به خود منعطف ساخت؛ راه امام(ره) و اندیشه تابناک او همواره راه ما و مشعل فروزنده زندگی ماست و رهنمودها و فرامین ارزشمندشان همواره در رأس برنامه‌های تربیتی وزارت آموزش و پرورش بوده و خواهد بود.

رمضانی گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد به منظور معرفی و ترویج سیره و اندیشه امام روشن‌اندیش و دشمن‌شکن به جوانان و نوجوانان و پیوند عمیق فرهنگیان و نسل جوان با آثار و رهنمودهای حضرت امام(ره) با انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری در عینیت بخشیدن به حضور نیرومند رهنمودها و رفتار و منش حضرت امام(ره) در متن جامعه اسلامی به ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، گام‌های مؤثری بردارد. لذا هم‌زمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشنواره فرهنگی و هنری با عنوان «آینه زمان» با موضوع «زندگی به سبک روح‌الله» را با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی افزود: این جشنواره در رشته‌های سرود همگانی، سرود گروهی، فیلم مستند، فیلم داستانی، نماهنگ، نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی، نمایشنامه‌خوانی، نقالی، تولید پادکست، ویدئوکست، خبرنویسی، خوشنویسی نستعلیق، نقاشی، پوستر، نقاشی دیجیتال، شعر، داستان، سخنوری، نامه‌ای به امام، زیباترین جمله‌ای که از امام شنیدم، برنامه جوانه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش به شرایط و ضوابط جشنواره اشاره کرد و گفت: آثار به همراه شناسه اثر در سایت دبیرخانه کشوری جشنواره آینه زمان (زندگی به سبک روح‌الله) به آدرس www.aynehzaman.ir توسط شخص شرکت‌کننده بارگذاری شود البته در صورتی که حجم فیلم یا فایل‌های ارسالی قابل بارگذاری در سایت نباشد ارسال از طریق لوح فشرده و به صورت پستی به دبیرخانه جشنواره نیز بلامانع است.

 

وی اضافه کرد: ضوابط اختصاصی مورد نیاز هر رشته و همچنین ملاک‌های داوری هر رشته از طریق سایت جشنواره به نشانی www.aynehzaman.ir اطلاع‌رسانی می‌‌شود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 نظر برای "جزئیات جشنواره دانش‌آموزی «آینه زمان»/ ضوابط شرکت در جشنواره «زندگی به سبک روح‌الله»"

زندگی به سبک روح الله بهترین سبک زندگی است ک میتواند الگوی مابرای زندگی باشد

سلام نتیجه ای مسابقه کی اعلام میشد

زندگی

این ارسال اثارش تاکی وقت داره توروخدازود جواب بدین

مهلت ارسال آثار از تاریخ 97/10/01 تا 97/12/28 و نحوه ارسال آثار از طریق آدرس http://www.ayenezaman.ir است.

آخرین اخبار