190941
۱۰ دی ۱۳۹۷

کودکان حاشیه شهر در جشن انقلاب مشارکت داده شوند

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برنامه‌های کمتیه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر باید همه کودکان شهر را در نظر بگیرد و در جشن‌هایی که برگزار می‌شود، کودکان حاشیه شهر دیده شود.

به گزارش کودک پرس ، سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست کارگروه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار شد اظهار کرد: در برنامه های جشن انقلاب به کودکان حاشیه شهر هم توجه شده و افرادی که کمتر در برنامه ها حضور داشتند نیز در نظر گرفته شده و جشن ها بویژه در این محلات برگزار شود.

وی ادامه داد: سهم کودکان در فضای بصری شهر اندیشیده شود و تصاویر کودکانه در سطح شهر به گونه ای باشد که سهم کودکان هم در فضای شهری تامین شود بویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن که بزرگترین جشن ملی ما است .
زارع گفت: اعلام زمان بندی برنامه ها فقط نباید محدود به ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن شود و در طول سال نیز برنامه های جشن انقلاب برگزار شود.
وی افزود: با توجه به مسائل اقتصادی و تنگناهایی که مردم دست به گریبان هستند می طلبد که تمام دستگاه ها خدمات ارزان و رایگان بویژه در این ایام الله به مردم ارائه شود.
زارع ادامه داد: ۲۲ بهمن جشن ملی ما است و لذا در این روز برنامه های شاد و دل نشین انجام شود که خاطره انگیز باشد بویژه کودکان و نوجوانان در این مراسم جشن مشارکت و دیده شوند.

دبیر اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد گفت: گروه سرودهای بسیار خوبی در استان وجود دارد اما بهتر است طی برنامه ریزی این گروه ها در جمع مردم و در محلات و بویژه محلات حاشیه شهر حضور یافته و مراسم جشن در همه نقاط استان برگزار شود.
وی افزود: چهره های سرشناس زیای در استان داریم که همراه با انقلاب بودند و در جهت آشنایی نسل جوان با این چهره ها برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

زارع گفت: راه اندازی کنفرانس رسانه ای و میزگرد های تخصصی و همچنین معرفی شخصیت های فرهنگی و انقلابی استان را دیگر برنامه های مد نظر ستاد دهه فجر استان است که درخواست داریم در این کمیته اجرایی شود.

یادآور می شود در پایان این نشست که با حضور نمایندگان دستگاه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه های عمومی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، کانون پرورش فکری و دیگر ارگان های عضو برگزار شد، هر یک از اعضا برنامه های پیشنهادی خود را اعلام و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار