190614
۰۸ دی ۱۳۹۷

کودک ۱۸ ماهه قربانی انفجار منزل مسکونی در منبع آب اهواز شد

معاون فرماندار کلانشهر اهواز گفت: نشت گاز و انفجار ناشی از آن در منطقه منبع آب اهواز شامگاه جمعه موجب تخریب ۲ منزل مسکونی، جان باختن یک کودک ۱۸ ماهه و مصدوم شدن چهار نفر شد.

به گزارش کودک پرس ، علی بویری افزود: براساس اعلام سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز ساعت 22 شامگاه جمعه 2 منزل مسکونی در منطقه منبع آب اهواز بر اثر نشت گاز و انفجار به صورت کامل تخریب شدند که در این حادثه یک کودک 18 ماهه به نام ابوالفضل در زیر آوار گرفتار شد و جان خود را از دست داد.
وی اظهار داشت: در همان ساعات اولیه انفجار، خودروهای آتش نشانی و امدادی به محل اعزام شدند و چهار نفر را که به صورت سطحی مجروح شده بودند از منزل خارج کردند و به بیمارستان انتقال دادند.
معاون فرماندار کلانشهر اهواز افزود: آواربرداری این منازل تخریب شده بیش از سه ساعت به طول انجامید که در نهایت یک مرد حدود 35 ساله زنده از زیر آوار بیرون کشیده شد اما کودک 18 ماهه که تلاش ها برای پیدا کردن او حدود 2 ساعت زمان برد، بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: مجروحان این حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شدند و در حال حاضر نیز محل حادثه ایمن سازی شده و اقدامات لازم برای بررسی دقیق علت حادثه در دستور کار قرار گرفته است.
بویری تصرح کرد: فردی که از زیر آوار زنده بیرون کشیده شد از ناحیه پا و گردن آسیب جدی دید که به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد.

 

این چهارمین حادثه مشابهی است که در ماه های گذشته در منطقه منبع آب اهواز و کوی رمضان رخ می دهد. سال گذشته نیز انفجار گاز باعث تخریب یک منزل مسکونی در این منطقه شده که 2 کودک در این حادثه جان خود را از دست دادند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار