190407
۰۵ دی ۱۳۹۷

برگزاری چهارمین جشنواره غنچه‌های امید در مشهد

ارتقاء و پرورش سطح مهارت و خلاقیت کودک هدف از برگزاری جشنواره غنچه‌های امید در مشهد است.

به گزارش کودک پرس ، وجیهه رفائی دبیر اجرایی جشنواره فرهنگى و هنری جشنواره غنچه‌های امید گفت: آشنایی کودک با مناسبت‌های مختلف، ارتقاء و پرورش سطح مهارت و خلاقیت، ایجاد تحرک و پویایی و ارتباط سازنده بین مهدها و ایجاد فضای ارتباطی در خانواده، مهد و فضای مجازی و اجتماعی است.وی افزود: جشنواره فرهنگي و هنري غنچه هاي اميد ویژه مهدها و پیش دبستانی‌ها در گروه سنی 4 سال تا زير دبستان برگزار مي شود.
رفائي گفت: 400 مهد و پیش دبستانی در سال گذشته حضور داشتند و ٦هزار کودک در این جشنواره شرکت کردند که امسال پیش بینی می‌ كنيم اين تعداد ٥٠درصد رشد داشته باشد.

وی با اشاره به بخش هاي مختلف اين جشنواره افزود: پرده خواني، حفظ و روخوانی قرآن، دکلمه، کتابخوانى، سرود ویژه کودکان، قصه گويي ويژه مادر ان و مربيان و اوریگامی ویژه مربیان، قصه‌گویی ویژه مربی و مادر، کاردستی ویژه مربی و مادر و کودک و خدمت اجتماعی ویژه خانواده است.

رفائی گفت: موضوعات جشنواره دهه فجر، آداب زیارت، سبک زندگی اسلامی، ایثار و شهادت، انتظار، خدمات اجتماعی و استفاده از کالای ایرانی است كه به صورت انفرادي و گروهي برگزار مي شود.

این جشنواره با مشارکت و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا(علیه‌السلام)، مرکز آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، اداره كل آموزش و پرورش، بهزيستي مشهد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، به نشر، معاونت قرارگاه شهید برونسی، بسیج صدا وسیما و جامه قرآنی آستان قدس انجام مي شود و ثبت ‌نام‌ها از یکم تا 15 دی‌ماه به صورت مجازی انجام می‌گیرد و دوره‌های آموزشی از بیستم تا سی‌ام دی ماه برای مربیان در مکان‌های تخصصی انجام می‌شود.
همچنین از ٢٣ بهمن ماه سال جاري تا ٣٠ بهمن تاريخ اجرایی کار کودکان خواهد بود و آیین اختتامیه در هفته اول اسفندماه در مجتمع آیه‌ها برگزار می‌شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار