190378
۰۵ دی ۱۳۹۷

جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در اصفهان برگزار می‌شود

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اصفهان با بیش از ٢٢ باشگاه‌ کتابخوانی کودک و نوجوان، رتبه نخست بیشترین تعداد باشگاه‌ کتابخوانی کشور را کسب کرد.

به گزارش کودک پرس ، اصغر مختاری با اعلام این خبر گفت: اصفهان با ثبت بیش از ٢٢ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان، رتبه نخست را از نظر تعداد باشگاه‌های کتابخوانی در سطح کشور دارد.

وی با بیان اینکه پس از اصفهان، استان یزد با ١٨ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در رتبه دوم قرار دارد، خاطرنشان کرد: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل بهزیستی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و شهرداری اصفهان ٣ سال متوالی است که برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود:  اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان در نیمه نخست بهمن ماه برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تقویت و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی طرح‌ها و برنامه‌های ملی مختلفی از جمله پایتخت کتاب، روستای دوستدار کتاب، جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان را چند سالی است که در دستور کار خود قرار داده است.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار