190329
۰۴ دی ۱۳۹۷
هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

مسابقه لیگ کتاب‌خوانی در شاهرود برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از برگزاری نخستین مسابقه لیگ کتاب‌خوانی ویژه دانش‌آموزان نوجوان در شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، نورعلی غلامحسین نیا سماکوش با بیان اینکه نخستین مسابقه لیگ کتاب‌خوانی ویژه دانش‌آموزان نوجوان در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود، اظهار کرد: ترغیب نوجوانان به مطالعه مفید و ارائه سیر مطالعاتی مدون و مشخص و آشنایی چگونگی خوانش کتاب و شیوه بررسی محتوایی آن از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی افزود: این طرح در نخستین مرحله با مشارکت 24 گروه چهارنفره برگزار می‌شود و 12 گروه برگزیده به مرحله دوم راه می‌یابند و به رقابت می‌پردازند و در مرحله سوم، 6 تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند و در مرحله نهایی سه تیم منتخب با هم رقابت خواهند کرد.

 

سماکوش با تأکید بر اینکه این مسابقه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود و مشارکت بسیج دانش‌آموزی و انجمن اسلامی آموزش و پرورش این شهرستان از اواخر دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: منابع این مسابقه به‌گونه‌ای انتخاب شده است که دانش‌آموزان نسبت به مطالعه کتاب شوق و رغبت داشته باشند و با مفاهیمی همچون انقلاب اسلامی، شهدا و ادبیات دفاع مقدس آشنا شوند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان خاطرنشان کرد: در برگزاری این طرح کتابخانه‌ها و کتابداران شهرستان شاهرود به‌صورت مستقیم مشارکت خواهند داشت.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار