190113
۰۳ دی ۱۳۹۷
دو نمایش کودک در منطقه ۸ روی صحنه می‌رود؛

اجرای نمایش «زمین مهربانی» در فرهنگ‌سرای گلستان

دو نمایش «زمین مهربانی» و «حمله قورقوری‌ها» در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸ روی صحنه می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، دو نمایش «زمین مهربانی» و «حمله قورقوری‌ها» در فرهنگ‌سرای گلستان و خانه فرهنگ فدک روی صحنه می‌رود.

نمایش کودک «زمین مهربانی» با موضوع محیط زیست، به نویسندگی پریوش کامیار و کارگردانی و تهیه‌کنندگی هومن حسین‌نژاد از یکم تا ۳۰ دی ماه در فرهنگ‌سرای گلستان روی صحنه می‌رود.

این نمایش با رویکرد آموزشی و آگاهی بخشی به کودکان، مسائل مهم محیط زیست مانند حفظ درختان، آلودگی محیط زیست، حفاظت از منابع آب و… را در قالب نمایش بیان می‌کند.

ساناز سماواتی، امیر زریوند، امیر پارسی، آرش نوذری، هومن حسین‌نژاد، فرهاد مؤمنی، پریوش کامیار، فایضه کامیاب، آزیتا اغریرث، به رسا حسین نژاد و نوشین نشاط از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش شاد و مفرح به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش موزیکال هر روز به جز روزهای شنبه صبح‌ها میزبان دانش‌آموزان مدارس و نوگلان مهد و پیش‌دبستانی و بعدازظهرها پذیرای همه علاقه‌مندان است.

 

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، گلبرگ غربی، پایین‌تر از میدان هلال احمر، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و برای رزرو با شماره ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نمایش «حمله قورقوری‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مینا خسروشاهی نیز از دوم تا ۳۰ دی ماه در خانه فرهنگ فدک روی صحنه می‌رود.

این نمایش قصه دختر ۹ ساله‌ای را روایت می‌کند که گرفتار جدال با میکروب‌ها می‌شود و سعید اسکندری، اشکان بیک، زینب شیخی، پریا میرکیایی و پارمیدا پورهمدانی بازیگرانی هستند که در آن بازی می‌کنند.

نمایش «حمله قورقوری‌ها» هر روز به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ میزبان دانش‌آموزان مدارس و نوگلان مهد و پیش‌دبستانی و بعدازظهرها پذیرای همه علاقه‌مندان است.

 

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می‌توانند به میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، بعد از تقاطع جانبازان (گلبرگ)، کوچه بوستان فدک، خانه فرهنگ فدک مراجعه کنند و برای رزرو با شماره ۷۷۸۱۳۰۰۲ تماس بگیرند.

 

 

 

 

منبع: فرهنگ و هنر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار