190081
۰۳ دی ۱۳۹۷

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی

مدیر آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ اهواز خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سیروس حسین پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز گفت: تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در مقطع متوسطه اول برگزارشد که هدف آن ایجاد خلاقیت و یادگیری در بین دانش آموزان است.

وی افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی در دست یابی به اهداف دو ساحت تعلیم و تربیت علمی فناورانه و اقتصادی حرفه ای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش بسیار موثر و بی نظیری دارد.

حسین پور کاربردی کردن آموزش ها ، ارتقای خودباوری دانش آموزان ، شناخت استعدادها و ایجاد محیط رشد و تعالی دانش آموزان را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز گفت: این جشنواره از سطح کیفی مناسبی برخوردار بوده و دانش آموزان مستعدی در این جشنواره شناسایی و از مقام آوران کشوری و منطقه ای تقدیر به عمل آمد.

 

وی افزود: افتخار آفرینان ناحیه 2 اهواز در محور پژوهش، محمدحسین توتون چیان و محمد سام میشانی فرد بوده که حائز رتبه اول کشوری شدند و معصومه مختاری، ستاره زال خانی، غزل گزین و عسل گزین در محور کارآفرینی حائز رتبه اول کشوری و پارسا حائری بروجنی، سید علی قشقایی و محمد رضایی صفی آبادی در محور زبان خارجه حائز رتبه اول کشوری شدند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار