190021
۰۲ دی ۱۳۹۷
دارویش فرضیایی؛

عمو پورنگ از مخاطبان کودک تلویزیون عذرخواست

داریوش فرضیایی (عموپورنگ) از پخش برنامه‌های تکراری از صدا و سیما عذرخواهی کرد و این موضوع را به دلیل نداشتن اسپانسر دانست.

به گزارش کودک پرس ، «محله گل و بلبل» از معدود تولیدات صداوسیما برای مخاطبین برنامه‌های کودک است که توانسته توجه جمعیت زیادی را جلب کند و طرفداران متعددی را نیز برای خود به دست بیاورد.

تولید این برنامه که تاکنون با تامین بودجه از سوی اسپانسر ممکن بود، چندی پیش به دلیل مشکلات مالی متوقف و شبکه دو سیما به بازپخش قسمت‌های تکراری این مجموعه مشغول شد. به نظر می‌رسد که صداوسیما در حال حاضر، برای ادامه تولید این مجموعه، به دنبال یافتن اسپانسر جدید است.

داریوش فرضیایی (عموپورنگ) مجری «محله گل و بلبل» ضمن انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود، با بیان اینکه این ویدیو در جواب کسانی است که به تکراری بودن سریال «محله گل و بلبل» اعتراض دارند، گفت: محله گل و بلبل این روزها باز هم تکراری پخش می‌شود، اما این موضوع دست من نیست.

وی افزود: بنده و همکارانم هیچ گناهی نداریم و همچنان با هزار مشقت و سختی در حال تولید قسمت‌های جدید هستیم، اما ظاهرا پول نیست و زمانی که هم که پولی نباشد کار تعطیل می‌شود. اما با این حال ما همچنان مشغول تولید هستیم تا زمانی که اسپانسر جدید انتخاب شود.

این مجری برنامه کودک در ادامه گفت: مدیران در حال تصمیم‌گیری برای انتخاب اسپانسر و در نهایت برنامه‌ریزی برای ادامه روند تولید هستند؛ تغییر اسپانسر و پیدا شدن جایگزین برای آن، پروسه‌ای است که باید طی شود و در این میان شرمندگی فقط برای ما است که جلوی دوربین و در تیررس انتقاد قرار داریم.

فرضیایی ضمن عذرخواهی از مخاطبین برنامه، تاکید کرد: ما کار خود را می‌کنیم و با عرض شرمندگی، بازپخش قسمت‌های  قبلی «محله گل و بلبل» دست ما نیست. بنده به عنوان عضو کوچکی از این رسانه، از همه شما مخاطبین گرانقدر عذرخواهی می‌کنم.

با این حساب، با وجود اینکه تهیه کننده این برنامه حدود یک ماه پیش به ایسنا گفته بود که “در حال حاضر مسئولان تلویزیون بدون اسپانسر تولید و پخش برنامه «محله گل و بلبل» را پیش می‌برند و چاره‌ای نیست؛ چرا که این برنامه برند است و تلویزیون مجبور شده است بودجه را بدهد.” به نظر می‌رسد صداوسیما بدون حضور اسپانسر، قادر به ادامه روند تولید این برنامه نبوده و باید هر چه زودتر برای عادی کردن شرایط پخش آن، اسپانسری را جایگزین کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار