189826
۰۱ دی ۱۳۹۷

گلایه تند خانواده دانش‌آموز جان باخته زاهدانی به وزیر آموزش و پرورش

عموی یکی از چهار کودک جان باخته در حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان گفت: دیدار و دلجویی مسئولان از خانواده کودکان سوخته در آتش دردی را درمان نمی‌کند، بهتر است مسئولان به فکر استانداردسازی مدارس باشند تا دیگر شاهد این چنین اتفاقاتی نباشیم.

به گزارش کودک پرس ، عموی یکتا میرشکار در جریان دیدار با وزیر آموزش و پرورش که به منظور شرکت در مراسم سومین روز درگذشت چهار کودک جان باخته در حادثه آتش سوزی مدرسه ی اسوه حسنه به زاهدان سفر کرده است اظهار داشت: حضور در منزل، دیدار و دلجویی شما به ما چه کمکی می‌کند؟

میرشکار خطاب به وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: جناب آقای وزیر یک لحظه از شما می‌خواهم چشمانتان را ببندید و فرض کنید این اتفاق برای فرزند خودتان رخ داده است آیا این دل جویی‌ها برای شما که فرزندتان را از دست داده اید التیام می‌شود.

وی همچنین خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شما مدیرکل سازمان بوده اید چرا بازدید به موقع از مدارس انجام نشده که حالا شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که وزیر آموزش و پرورش وارد زاهدان شده است همه در کوچه و خیابان بسیج شده اند، از ماشین ها خواسته شده بود که جابه جا شوند چراکه وزیر قرار است از این محل ها عبور کنند فرق شما یا وزرای دیگر با یک بچه 7 ساله چیست؟

 

عموی یکتا میرشکار یکی از چهار کودک جان باخته در حادثه آتش سوزی مدرسه در زاهدان تصریح کرد: آیا فقط به این دلیل فرق بین بچه هفت ساله با وزرا و نمایندگان مجلس است که او یک بچه  است و جایگاه یک کودک را دارد؟

وی گفت: شاید این بچه 7 ساله می‌توانست روزی یکی از پزشکان یا نمایندگان مجلس باشد اما کوتاهی و قصور ما سبب شد که این اتفاق بیفتد و او بدون رسیدن به هیچ کدام از آرزوهایش جان خود را از دست بدهد.

میرشکار عنوان کرد: از شما خواهش می کنم جلوی این چنین اتفاقاتی را در مدارس بگیرید تا دیگر شاهد از بین رفتن دانش آموزان نباشیم.

 

وی گفت: ما خانواده های داغدیده برخورد با کسانی که با کوتاهی و قصور  باعث سوختن فرزندانمان در آتش شده اند را به قانون واگذار کرده ایم و از مسئولان می‌خواهیم آنها را به سزای اعمالشان برسانند.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار