189806
۰۱ دی ۱۳۹۷
کتاب داستانی «کلبه آرزوها» اولین اثر «آیدا منتشلو» نویسنده نوجوان قروه ای همزمان با برگزاری جشن شب یلدا در انجمن باران رونمایی شد.

کتاب «کلبه آرزوها» در قروه رونمایی شد

کتاب داستانی «کلبه آرزوها» اولین اثر «آیدا منتشلو» نویسنده نوجوان قروه‌ای همزمان با برگزاری جشن شب یلدا در انجمن باران رونمایی شد.

به گزارش کودک پرس ، همزمان با برگزاری جشن شب یلدا به همت انجمن باران در شهرستان قروه از کتاب «کلبه آرزوها» اثری از «آیدا منتشلو»؛ نویسنده ۱۷ ساله قروه ای رونمایی شد.

این کتاب در قالب داستان بوده و به صورت تخیلی و افسانه ای روایت شده که از دو سال پیش نوشتن آن آغاز و در پاییز سال جاری به پایان رسیده است.

نویسنده «کلبه آرزوها» از نامگذاری کتاب خود می گوید. نام کتاب را به این دلیل انتخاب کردم که هر کسی در زندگی آرزویی دارد و دوست دارد به آرزویش برسد.

به گفته «آیدا منتشلو» این کتاب روایت گر زندگی دختر جوانی است که با امید در زندگی قدم در سرزمین رؤیایی می گذارد و سختی را در صبر معنا می کند و قلبی پاک و ایمانی قوی دارد.

او سوژه اول کتابش را به گونه ای توصیف کرده که حرص و طمع مانع رسیدن به آرزوهایش نمی شود و اینکه در این داستان زندگی در عشق جاویدان گشته و طراوش اشک های شوق نقش خاطره می زند.

«آیدا» معتقد است این رؤیاها هستند که در فراسوی خیال نقش آینه به خود می گیرند. او در ادامه شخصیت پردازی داستان خود را به صورت خارجی دانست.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار