189788
۰۱ دی ۱۳۹۷
طی مراسمی با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان و ناظرین فنی جشنواره خوارزمی؛

فعالیت پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی آغاز شد

آیین افتتاحیه پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، جمعی از معاونین، ناظرین فنی و کارشناس مسئولان مقطع متوسطه اول استان برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، رضا صابری تولایی گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی در طی 4 سال گذشته در جشنواره نوجوان خوارزمی رتبه اول کشور را با قاطعیت از آن خودش کرده است که این مو ضوع قابل تقدیر است.

وی افزود: میزبانی پنجمین دوره جشنواره جوان خوارزمی به استان اصفهان سپرده شده است و امیدوارم با تکیه بر تجارب سال های گذشته  بتوانیم کما فی السابق با اقتدار رتبه نخست را تکرار کنیم.

صابری در ادامه خاطر نشان کرد: در فرآیند برگزاری جشنواره تغییراتی صورت گرفته است و یکی از دلایل برگزاری این آیین، آماده سازی ناظران فنی این جشنواره ست که با توجه به تغییراتی که در فرآیند جشنواره صورت گرفته است بتوانند تمهیدات لازم را برای آماده سازی دانش آموزان جهت ورود به جشنواره سال جاری فراهم کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: امسال جشنواره نوجوان خوارزمی با رقابت دانش آموزان در ۶ رشته آزمایشگاه، ادبیات، پژوهش، دست سازه، زبان انگلیسی و بازارچه کسب و کار برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تغییراتی را در رشته زبان انگلیسی داریم و امسال از دانش آموزان می خواهند که فی البداهه با زبان انگلیسی موضوع خود را ارائه دهند و با این تغییر دانش آموزان باید با خلاقیت، تمرکز، توانمندی و آمادگی کامل وارد جشنواره شود و بتواند برنامه خودشان را ارائه نماید.

صابری در پایان گفت: در رشته های دیگر از جمله بازارچه کسب و کار نیز تغییراتی بوجود آمده و دانش آموزان باید مراحل تولیدات خودشان را طراحی و ارائه نمایند و در قسمت آزمایشگاه هم به همین ترتیب فرآیند طراحی آزمایش را برنامه ریزی و شروع و پایان کار را به صورت زنده ارائه دهند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار