189726
۲۹ آذر ۱۳۹۷

مادر یمنی توانست برای دیدار کودک در حال مرگش ویزای امریکا بگیرد

روز گذشته، انتشار گزارشی درباره مادر کودکی یمنی که پسرش در آستانه مرگ است جنجالی در جهان به راه انداخت و با گذشت چند ساعت پس از آن، تحت فشار شدید افکار عمومی و رسانه‌ها، وزارت خارجه امریکا ویزای او را صادر کرد.

به گزارش کودک پرس ، شیما سواله قرار است با اولین پرواز خود را به سانفرانسیسکو برساند و احتمالا تا اواخر امشب بر بالین پسر بیمارش حاضر شود. مقام‌های شورای روابط اسلامی- امریکایی با تائید این خبر اعلام کرده‌اند با کمک‌هایی که مردم به این خانواده کرده‌اند هزینه پرواز و اقامت او در امریکا پرداخت می‌شود.

روز گذشته پس از آنکه علی حسن پدر 22 ساله عبدالله در شبکه سی‌‌ان‌ان حاضر شد و درخواست خود را مطرح کرد. او اکنون در امریکا در کنار پسرشان است اما همسرش به دلیل قانون ممنوعیت ورود مسلمانان به امریکا نمی‌توانست وارد این کشور شود.

عبدالله پسر او، بیماری نادر مغزی دارد و شاید نتواند مدت زیادی با مرگ مبارزه کند. هفته پیش شورای روابط امریکایی- اسلامی در بیانیه‌ای که منتشر کرد، شرایط او را مفصلا توضیح داد و خواستار مداخله مقام‌ها شد. سال گذشته، ویزای شیما به دلیل تصویب قانون ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور مسلمان لغو شد و سیاست‌های ضد مهاجرتی دونالد ترامپ فرصت دیدار او با پسرش را از بین برد.

منبع: ایران آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار