189723
۲۹ آذر ۱۳۹۷

شماران سیستم حامی سازمان‌های مردم‌نهاد

مدیران گروه شرکت‌های شماران سال‌ها است که در عرصه‌­های مسئولیت اجتماعی حضوری پررنگ دارند. در این رابطه با حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد تلاش کرده که نقش موثری ایفا کنند. ازجمله این حمایت‌ها، ارائه نرم‌افزار مالی به صورت رایگان به انجمن‌هایی نظیر انجمن مدرسه‌سازی حامی، انجمن زنان کارآفرین، انجمن شرکت‌های نرم‌افزاری (آشنا)، انجمن با هم و برای هم، خانه خورشید و همچنین حمایت مالی از انجمن‌هایی نظیر بنیاد کودک می‌باشد.

به گزارش کودک پرس ، حضور در سازمان‌های صنفی مردم نهاد همواره یکی از دغدغه‌های مدیران گروه شماران است. نقش پر رنگ مدیرعامل شرکت شماران در انجمن شرکت‌های انفورماتیک و سازمان نظام صنفی که طی بیش از بیست سال تداوم داشته، حضوری تاثیرگذار بوده است. حضور فرهاد الیشایی، در  انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های نرم‌افزار استان تهران(آشنا) با سمت رییس هیات‌مدیره، نشان بارزی از تلاش در راستای ایفای نقش مسئولیت‌پذیری در جامعه است. حضور فعال فرحناز مرادی، موسس و رییس هیات مدیره شرکت شماران سیستم و شرکت راهبران شماران در انجمن زنان مدیر کارآفرین گواهی بر ایفای این مسئولیت است.

 

در خاتمه مدیران و کارکنان گروه شرکت‌های شماران اعتقاد دارند که ترکیبی از مسئولیت اجتماعی و مسئولیت سازمانی سبب رشد اخلاق حرفه‌ای و همچنین ضامن سلامت سازمانی است و تلاش می‌کنند با معیارهای حرفه‌ای و اخلاقی، همگام با انجام وظایف سازمانی، وظایف اجتماعی خود را نیز انجام دهند.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار