189708
۲۹ آذر ۱۳۹۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

تمامی اقدامات درمانی و مراقبتی برای چهارمین مصدوم آتش‌سوزی زاهدان انجام شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت که با وجود انجام تمامی اقدامات درمانی و مراقبتی برای چهارمین مصدوم سانحه آتش‌سوزی زاهدان این کودک خردسال شب چهارشنبه ۲۸ آذر ماه درگذشت.

به گزارش کودک پرس ، دکتر سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: متاسفانه اقدامات درمانی و مراقبتی برای چهارمین مصدوم سانحه آتش سوزی زاهدان موثر واقع نشد و کودک خردسال، مریم نوکندی در ساعت ۲۲:۴۵ چهارشنبه ۲۸ آذر ماه درگذشت.

او گفت: این حادثه دلخراش عواطف همه ملت ایران را تحت تاثیر قرار داده بود و شخصا شاهد بودم که کادر درمانی بیمارستان با اشک و اندوه خدمات مراقبتی را برای این عزیزان ارایه می دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: با وجود سهمگین بودن این مصیبت، صبر و شکیبایی خانواده های محترم کودکان مصدوم نشان دهنده فرهنگ غنی و باورهای عمیق این عزیزان داشت و همکاری صمیمانه این بزرگواران با کادر درمانی بیمارستان مثال زدنی و ستودنی بود.

 

هاشمی افزود: وظیفه خود می دانم تا از تلاش های خالصانه و شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمان مرکز سوختگی کوثر، بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) و مرکز اورژانس که از تمام توان خود برای نجات جان مصدومین استفاده کردند، تقدیر و تشکر کنم. همچنین لازم است تا از همکار محترم جناب آقای دکتر طیب قدیمی که از طرف وزیرمحترم بهداشت در زاهدان حاضر شدند نیز سپاسگزاری نمایم.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار