189700
۲۹ آذر ۱۳۹۷
مدیر کل بهزیستی البرز:

استقبال ۸۵ درصدی والدین از طرح “غربال‌گری” بهزیستی البرز/ ۳۰ هزار کودک استان غربال گری شنوایی می‌شوند

مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: مراجعات مردم برای غربالگری کودکانشان در البرز ۸۵ درصد بوده و علی رغم آغاز طرح از آبان ماه، طرح در استان از تابستان آغاز شده است.

به گزارش کودک پرس ،مدیر کل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه یکی از برنامه های استراتژیک این سازمان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت ها است، به خبرنگار تیتریک، گفت: بیش از 100 هزار نفر معادل 90 درصد کودکان 3 الی 6 سال استان البرز مورد غربال گری قرار می گیرند.

اسدالله حیدری افزود: کودکانی که پس از غربال گری شنوایی و بینایی نیاز به اقدامات جدی تری دارند در سطوح مختلف به مراکز پیشرفته معرفی می شوند تا خدمات درمانی لازم به آنها ارائه شود.

وی اظهار داشت: مراجعات مردم برای غربال گری کودکانشان در البرز 85 درصد بوده و علی رغم آغاز طرح از آبان ماه، طرح در استان از تابستان آغاز شده و کلیه روستاهای استان نیز از این خدمت بهزیستی بهره مند می شوند.

 

مدیر کل بهزیستی البرز در خاتمه تصریح کرد: بیش از 30 هزار کودک البرزی غربال گری شنوایی می شوند و در صورت وجود بیماری، اقدامات بعدی برای درمان کودک از جمله کاشت حلزون که برای مردم هزینه بردار است انجام خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: تیتر۱

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار