18962
۱۰ تیر ۱۳۹۶

حضور دو اثر از فیلمسازان چهارمحال و بختیاری در جشنواره فیلم کودک

همزمان با آغاز جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان دو اثر از هنرمندان چهارمحال و بختیاری در ایران جشنواره اکران می شود.

به گزارش کودک پرس، فیلم سینمایی ‘ اسکی باز ‘ به کارگردانی فریدون نجفی از هنرمندان فیلمساز چهارمحال و بختیاری در بخش مسابقه و بین الملل جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان حضور دارد.
این فیلم در سه سانس برای علاقه مندان فیلم کودک و نوجوان در سینماهای اصفهان اکران می شود.
یکی از عوامل فیلم سینمایی اسکی باز گفت: این فیلم به تهیه کنندگی محمد احمدی در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان راه یافته است.
ناصر قائدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:فیلم اسکی باز داستان یک پسر بختیاری در شهرستان کوهرنگ است که در زندگی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.
این نخستین فیلم سینمایی فریدون نجفی است که ساخت آن از حدود دو سال پیش آغاز شد و او سه سال پیش نیز به تله فیلم ‘ ماه تی تی ‘ در این جشنواره حضور داشت.
فریدون نجفی در بخش فیلم کوتاه نیز تاکنون موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و جوایز مختلف جشنواره های بین المللی شده است.
به گزارش ایرنا، همچنین در بخش فیلم کوتاه جشنواره بین المللی اصفهان فیلم ‘جوجه پر ‘ به کارگردانی فرشاد صالحی و تهیه کنندگی حوزه هنری استان در جشنواره اکران می شود.
حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز به ایرنا گفت: فیلم جوجه پر، روایت گری دختری است که در جدال بین مرگ و زندگی جامعه پیرامون خود، به دنبال کودکی خویش می گردد.
به گزارش ایرنا، سی‌ اُمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ٩ تا ١٥ تیرماه در اصفهان در برگزار است.
تاکنون 15فیلم از چهارمحال و بختیاری در یک دهه اخیر به جشنواره های بین المللی راه یافته است.

منبع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار