189591
۲۸ آذر ۱۳۹۷

کاهش نیاز به مراکز اصلاح و تربیت با گسترش فعالیت‌ کانون‌های پرورش فکری

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان گسترش فعالیت کانون‌های پرورش فکری را یکی از عوامل کاهش نیاز به مراکز اصلاح و تربیت عنوان کرد.

به گزارش کودک پرس ، وحید کیانی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در بازدید از مرکز اصلاح و تربیت اهواز که با حضور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، مدیرکل زندان‌های استان خوزستان و مدیر کانون اصلاح و تربیت اهواز انجام شد، گفت: گسترش فعالیت‌های کانون پرورش فکری، کشور را از مراکز اصلاح و تربیت بی‌نیاز می‌کند.

وی بیان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، به نحوی مطلوب آن‌ها را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه ‌دارد.

 

 

کیانی با اشاره به این‌که در برنامه‌های اوقات فراغت کانون، بخشی را با عنوان فوق‌برنامه و یا آزاد تنظیم کرده‌ایم تا در ایام سال به بهترین وجه، اوقات فراغت کودکان را غنی‌سازی کنیم تصریح کرد: ما همچنین در قالب طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری استانداری خوزستان در حال فعالیت در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها و مناطق محروم روستایی هستیم و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی خود را برای کودکان و نوجوانان این مناطق اجرا می‌کنیم.

 

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در ادامه بازدید خود در کتابخانه کانون اصلاح تربیت اهواز حضور یافت و با اهدا کتاب‌های تولید کانون به این واحد وعده داد: مربیان کتابخانه‌های سیار کانون در شهرستان اهواز هفته‌ای یک روز از فعالیت‌های خود را به اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان کانون اصلاح تربیت اختصاص خواهند داد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار