موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
189509
۲۸ آذر ۱۳۹۷
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی عنوان کرد؛

رعایت نکات ابلاغی برای مهدکودک‌هایی که قصد برگزاریی مراسم شب یلدا را دارند

محمد نفریه مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با توجه به نزدیک شدن برگزاری مراسم شب یلدا از رعایت برخی نکات در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی تاکید کرد.

به گزارش کودک پرس ، محمد نفریه با اشاره به فرارسیدن شب یلدا به عنوان یکی از مراسم‌های ملی ایرانی، افزود: دستورالعمل برگزاری مراسم ملی و مذهبی به مهدهای کودک ابلاغ شده و در عین حال مراکز دارای مجوز از برگزاری برخی مراسم که ریشه در رسوم ملی و مذهبی ندارند، منع شده اند.

وی با اشاره به برخی جزییات این دستورالعمل اظهار کرد: رعایت شئون اسلامی، خودداری از صرف هزینه‌های بالا و رضایت والدین برای شرکت فرزندانشان در این مراسم از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی با بیان اینکه برخی مراسم ملی مانند جشن یلدا و عید نوروز و مراسم مذهبی مانند عید قربان، فطر و… از جمله این مراسم هستند، تصریح کرد: کلیات برگزاری این دست مراسم ابلاغ شده و جزئیات آن بر عهده خود مدیران مراکز است.

نفریه در پایان تاکید کرد: این مراسم از جمله مراسم شب یلدا نباید به شکل لاکچری برگزار شوند و هزینه زیادی را به خانواده‌ها تحمیل کنند بلکه هدف اصلی آشنایی کودکان با رسوم ملی و مذهبی است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار