189496
۲۸ آذر ۱۳۹۷

حضور ۵ خوزستانی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی/ نگارخانه شهید «محمدطا‌ها اقدامی» افتتاح شد

بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با افتتاح نگارخانه شهید محمدطاها اقدامی، شهید حادثه تروریستی اهواز آغاز شد. در این جشنواره مربیان کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان در بخش قصه‌گویی و پژوهش حضور دارند.

به گزارش کودک پرس ، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۶ مهرماه در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد.

این برنامه با افتتاح نگارخانه شهید محمدطاها اقدامی، شهید حادثه تروریستی اهواز از سوی فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمدرضا زمردیان رئیس جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، غلامرضا امامی و مصطفی رحماندوست همزمان بود.

گفتنی است، در این رویداد هنری بین‌المللی، سه قصه گو از استان خوزستان در بخش زنان و مردان، قصه ۹۰ ثانیه و بین‌الملل شرکت کردند. آسیه رحمتی با قصه «زیباترین هدیه دنیا» و توفیق مهدی‌پور با قصه «عید قربان» روز گذشته ۲۶ مهرماه قصه‌های خود را اجرا کردند. مریم فهیم پور دیگر قصه‌گوی خوزستانی است که به بخش بین‌الملل راه یافته و قصه خود را با نام «بز بلا، بز ناقلا» ۲۸ آذر اجرا خواهد کرد.

 

همچنین در بخش پژوهشی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نیز دو اثر از مربیان کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوستان به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

فروغ شاکریان با مقاله «نقش قصه‌گویی در بهبود تجربه اجتماعی و رشد روابط انسانی در کودکان و نوجوانان» و لیلا رحمانیان با مقاله «تأثیر قصه‌گویی هدفمند از طریق رسانه‌ها در کسب مهارت‌های زندگی» در مرحله پایانی این جشنواره در بخش پژوهش حضور دارند.

 

یادآور می‌شود؛ بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور ۵۲ قصه‌گو در بخش‌های ملی و بین‌الملل از شهرهای مختلف ایران و ۷ کشور استرالیا،‌ فرانسه، لبنان،‌ کره، افغانستان، اسپانیا و ترکیه از روز گذشته ۲۶ آذر ماه آغاز شد و تا ۲۸ این ماه ادامه دارد.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار