189474
۲۷ آذر ۱۳۹۷
معاون اجتماعی شهرداری تهران:

طرح شهردار مدارس در ۱۰ درصد مدارس تهران اجرایی شد

معاون اجتماعی شهرداری تهران گفت: امسال طرح شهردار مدارس در ۱۰ درصد مدارس تهران اجرایی شده و باید تلاش کنیم در آینده همه مدارس شهر تهران دارای شهردار مدرسه باشد.

به گزارش کودک پرس ، ولی‌الله شجاع‌پوریان در مراسم آیین تحلیف احکام بیستمین دوره شهرداران مدارس که در برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند، حتی ساختن جامعه امروز در دستان پرتلاش شما است.

معاون اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: به لطف الهی ایرانیان زیادی در اقصی نقاط دنیا با افتخار نام ایرانی را به دنیا معرفی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح شهردار مدرسه از طرح‌های بسیار خوب و با محتوایی است که از دو دهه گذشته توسط شهرداری تهران در مدارس هر ساله برگزار می‌شود، گفت: دانش‌آموزان در طرح شهردار مدرسه با مضامین و مفاهیم مدیریت شهری آشنا می‌شوند و در فرآیند ایجاد شهر خوب و دسترس‌پذیر و شهری برای همه تهرانی‌ها تأثیرگذار هستند.

به گفته معاون شهردار، دبیرخانه‌ای در اداره کل آموزش‌های شهروندی ایجاد کرده‌ایم تا به صورت دائم همه ایده‌های دانش‌آموزان دریافت و همچنین کارگاه‌های آموزشی برگزار کنیم.

 

شجاع‌پوریان با اشاره به اینکه شهردار مدرسه یک راه و مدلی برای تمرین مشارکت، تعامل و مسئولیت‌پذیری است، گفت: یه طرح شهردار مدرسه به صورت سمبلیک نگاه نمی‌کنیم، این طرح باید منشأ اثر و کارایی برای شهروندان تهرانی باشد.

 

وی اضافه کرد: امسال طرح شهردار مدرسه در 10 درصد مدارس تهران اجرایی شد و باید تلاش کنیم در آینده همه مدارس شهر تهران دارای شهردار باشد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار