189453
۲۷ آذر ۱۳۹۷
مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خبر داد؛

آموزش‌های مداوم برای افزایش سطح توانایی معلمان دینی و قرآن

مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش از برگزاری کلاس‌های حین و ضمن خدمت و آموزش‌های مداوم برای افزایش سطح توانایی معلمان دینی و قرآن خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در واکنش به پرسش مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» درباره «دانش آموز بی اعتنا به مسائل دینی دستمایه برخی معلمان کم سواد»، اظهار کرد: اگر خاطر شما باشد، ما سالهای پیش متهم می‌شدیم کلاس‌های درسی قرآن تشکیل نمی شود، حتی کلاس‌های درسی قرآن بعضی رشته‌ها را با کلاس‌های زبان، فیزیک و ریاضی و امثالهم تغییر می‌دادند و به درس های دیگر اهمیت بیشتری می‌دادند.

 

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که اکنون چند گام به جلو آمدیم و حتی اولیا که حق مسلم‌شان است، درباره کیفیت کلاس‌های قرآن نظر می‌دهند که این موضوع ما را بسیار خوشحال می‌ کند و اینکه مشاهده می‌کنیم برایشان اهمیت دارد.

 

مسیب‌زاده با بیان اینکه سطح توانایی معلمان نسبی است، گفت: بعضی از مدارس ممکن است معلمان بسیار زبده، متخصص و عالم داشته باشند و بعضی از مدارس به نسبت این معلمان، یک قدری پایین‌تر باشند، اما تمام هم و غم مسؤولان آموزش و پرورش این است که از طریق برنامه‌های حضوری و غیرحضوری، تفاسیر جزءهای مختلف قرآن و آموزش‌های حین خدمت و ضمن خدمت، سال به سال سطح توانایی معلمان ارتقاء پیدا کند.

 

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم سال به سال کلاس‌های قرآن را بتوانیم در شأن قرآن کریم و مردم عزیز دنبال کنیم، افزود: محور تحول و محور موفقیت فعالیت‌ها، نیروی انسانی است و اگر آموزش و پرورش پویا و فعالی داشته باشیم حتما کشور فعال و پویایی خواهیم داشت، منتهی یقین بدانید هم و غم ما افزایش توان معلمان است و از همه معلمانی که زحمت آموزش و پرورش نوجوانان و جوانان کشور را دارند، تشکر می‌کنیم.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار