189284
۲۶ آذر ۱۳۹۷

سنگنوردان نونهال و نوجوان برتر کشور معرفی شدند

دومین دوره مسابقات کشوری سنگنوردی سالنی جام خلیج فارس در رده سنی نونهالان و نوجوانان در شهر برازجان استان بوشهر برگزار و برترین‌های آن مشخص شدند.

به گزارش کودک پرس ، این رقابت ها در 2 بخش پسران و دختران در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد که در رده تیمی پسران خوزستان، بوشهر و فارس به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
همچنین در رده تیمی دختران نیز تیم های بوشهر، خوزستان و فارس عنوان اول تا سوم را کسب کردند.
در نتایج انفرادی پسران نونهال رادان ایزدی از فارس، محمد حسین اکبر پور خوزستان و فرزاد قلایی زاده بوشهر به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را به گردن آویختند.

در دیگر گروه سنی رده نونهالان پسر نیز سهیل خرمی از اصفهان، محمد طه قیصری از فارس و عباس طامول زاده از خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان پسر محمدطه زنگنه از بوشهر، ماهان ایزدی فارس و آمین بندار خوزستان به ترتیب عنوان نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در دیگر گروه رده سنی نوجوانان پسر نیما جمیری بوشهر، متین بهرامی اصفهان و امید مسکینی خوزستان حاز رتبه های برتر شدند.
در بخش نونهالان دختر نیز نگار کریمی و پرند مسوی هر دو از خوزستان به ترتیب اول و دوم و سیده عسل یعقوب زاده از فارس سوم شدند.
در دیگر گروه رده سنی نونهالان دختر نیز ارغوان کاظمی فارس، یسنا زنگنه بوشهر و آیلین فرهمند بوشهر به ترتیب رتبه های برتر را کسب کردند.
در رده سنی نوجوانان دختر نیز فرانک خیاطان اصفهان، ستایش رمضانی فارس و ریحانه توکلی بوشهر اول تا سوم شدند.
در دیگر گروه رده سنی نوجوانان دختر کوثر طاهریان خوزستان، فرشته پاپری بوشهر و تبسم عابدیان فر خوزستان به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز این رقابت ها را به گردن آویختند.

این رقابت ها با شرکت 152ورزشکار از سراسر کشور به مدت 2 روز در سالن اختصاصی سنگنوردی شهر برازجان برگزارشد.

این دوره از رقابت های سنگنوردی ( گرامیداشت پیشکسوتان کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دشتستان) در اجرای برنامه عملیاتی سالانه و طرح استعدادیابی در رشته سنگنوردی سالنی و معرفی بیشتر این رشته ورزشی مهیج به جامعه برگزار شد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار