189235
۲۶ آذر ۱۳۹۷
مرد درختی:

طرح درختکاری دانش‌آموزان به زودی اجرایی می‌شود

مرد درختی ایران گفت: در آینده نزدیک به منظور آشنایی کودکان و نوجوان با منابع طبیعی و حفظ محیط زیست، طرح درختکاری دانش‌آموزان به زودی اجرایی می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مهدی نظری ملقب به مرد درختی ایران در گفت و گویی اظهار داشت: در آینده نزدیک به منظور آشنایی کودکان و نوجوان با منابع طبیعی و حفظ محیط زیست، طرح درختکاری دانش آموزان به زودی اجرایی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه فرهنگ، پایه و اساس همه موفقیت‌های جامعه است، بر آن شدیم که از کودکان برای گسترش فرهنگ منابع طبیعی و محیط زیست استفاده کنیم.

مرد درختی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی محیط زیست می‌بایست از کودکی آغاز شود، تصریح کرد: برای حفاظت از جنگل‌ها و حفظ محیط زیست این فرهنگ سازی می تواند در زمینه های مختلف نقش موثری ایفای کند.

نظری بیان داشت: با اجرای این طرح از دانش آموزان مدارس برای کاشت و نگهداری نهال استفاده می‌شود و آنها بطور مستقیم وارد عرصه کاشت بذر و تولید درخت و کاشت آن خواهند شد.

وی ادامه داد: چند سالی است که مردم در کاشت و حفظ درخت کوشا هستند و طبعا نسل جدید رغبت زیادتری به حفظ محیط زیست دارند.
مرد درختی در پایان خاطرنشان کرد: مسوولین استان ایلام در بحث حفظ محیط زیست بسیار جدی تر و کارآمدتر از گذشته هستند و این موضوع به محیط زیست آینده‌گان کمک شایانی خواهد کرد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار