189131
۲۵ آذر ۱۳۹۷

خیران از ۵۱۳۹ کودک در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیکوکاران از پنج هزار و ۱۳۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان تحت حمایت این نهاد حمایت و سرپرستی می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، قباد مبشری اظهار داشت: این تعداد از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت 6 هزار و 968 خیر نیکوکار هستند.
وی عنوان کرد: حامیان این تعداد کودک یتیم و فرزندان محسنین از ابتدای سال جاری تاکنون 60 میلیارد ریال به آنان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 45 درصد افزایش یافته است.
مبشری افزود: 2 هزار و 943 یتیم زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که از این تعداد 2 هزار و 922 نفر دارای حامی و 21 نفر بدون حامی هستند.

وی تعداد فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان را پنج هزار و 628 نفر اعلام و بیان کرد: از این تعداد 2 هزار و 217 نفر از حمایت حامیان نیکوکار برخوردارند.

مبشری با اشاره به اینکه سه هزار و 411 نفر از فرزندان محسنین این نهاد بدون حامی هستند، گفت: خیران و نیکوکاران برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد می‌توانند به دفاتر این نهاد مراجعه، یا عدد یک را به سامانه 30000741 ارسال و یا به سایت های اکرام و محسنین به آدرس http://mohsenin.ir اقدام کنند.

طرح محسنین یکی از طرحهای کمیته امداد است که از ۱۸ سال پیش تاکنون در کشور اجرا می شود.
فرزندان محسنین به کودکانی گفته می شود که پدر و مادر دارند ولی والدین آنها به دلایلی از جمله زندانی بودن، سالمندی، بیماری های سخت و از کار افتادگی امکان اداره زندگی آنها را ندارند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود، افزود: شماره‌گیری #1*3*074*8877* با تلفن همراه از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد است.

32 هزار و 687 خانوار با جمعیتی افزون بر 80 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار