189097
۲۵ آذر ۱۳۹۷
مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان مطرح کرد:

برگزاری برنامه‌هایی با محوریت مادر باید تبدیل به یک جریان فرهنگی شود

موسوی، با بیان اینکه وجود مادر در هر خانواده‌ای برای کودک یک شانس و سعادت بزرگ به حساب می‌آید، گفت: برگزاری برنامه‌هایی با محوریت مادر باید تبدیل به یک جریان فرهنگی شود.

به گزارش کودک پرس ، «سیده فرانک موسوی»، در حاشیه نخستین آئین نکوداشت مقام والای اظهار کرد: وجود مادر در هر خانواده ای برای کودک یک شانس و سعادت بزرگ به حساب می آید زیرا مادر می تواند نقش تأثیرگذاری در آینده یک کودک ایفا کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، با بیان اینکه خانواده اولین نهاد اجتماعی است که کودک و نوجوان با آن روبرو می شود، افزود: این نهاد اجتماعی نقش بسیار مهمی در شکل گیری جامعه ای سالم داشته و نقش مادر در خانواده و این نهاد، مهم و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه در نخستین آئین نکوداشت مقام والای مادر از 16 مادر نمونه تجلیل شد، تصریح کرد: این مادران از سراسر استان و از اقوام مختلف انتخاب شده اند.

موسوی، هدف از برگزاری این همایش را تبیین نقش و جایگاه مادر در تربیت فرزندان و ایجاد خانواده پایدار و سالم عنوان کرد و ادامه داد: هدف و پیام ما به نسل جوان این است که مقایسه ای میان حرمت مادر در گذشته و جدید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تفاوت نسل گذشته و جدید مانع تکریم و احترام گذاشتن به مادران نمی شود، اضافه کرد: وظیفه همه ما قدرشناسی زحمات و محبت های مادرها بوده و احترام گذاشتن به آنها از وظایف مهم هر فرزندی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، در پایان تاکید کرد: برگزاری همایش ها و برنامه هایی با محوریت مادر و نقش و جایگاه این فرشته الهی در جامعه، باید تبدیل به یک جریان فرهنگی شود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار