18887
۰۷ تیر ۱۳۹۶

عاقبت پخش و نمایش سریال پرطرفدار کلاه قرمزی چه شد؟

مدیر گروه کودک‌ و‌ نوجوان شبکه ۲ می‌گوید توافقی برای پخش «کلاه قرمزی» نداشته‌ایم.

به گزارش کودک پرس، کلاه قرمزی محبوب‌ترین برنامه تلویزیونی سال‌های اخیر تلویزیون که قرار بود نوروز امسال سری جدید آن با عنوان «کلاه قرمزی ۹۶» پخش شود، بعد از چند ماه معطلی و بلاتکلیفی از شبکه نمایش خانگی سردرآورد. یکی از شرکت‌های فعال در زمینه انتشار آثار صوتی و تصویری در شبکه نمایش خانگی با انتشار تیزر برنامه کلاه قرمزی در فضای مجازی این وعده را داده است که به زودی مجموعه نوروزی کلاه قرمزی را در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد کرد. این مؤسسه از انتشار مجموعه کلاه قرمزی با عنوان اتفاق ویژه تابستانی نام برده است.

آذرمیدخت آذرهوش، مدیرگروه کودک و نوجوان شبکه۲ سیما در گفت‌و‌گو با «جوان» با تأکید بر اینکه رایت برنامه تلویزیونی «کلاه قرمزی» برای صداوسیما است، احتمال توافق میان شبکه۲ سیما و پخش‌کننده شبکه نمایش خانگی را برای پخش این مجموعه رد کرد.
آذرهوش البته اظهارنظر بیشتر درباره جزئیات پخش کلاه قرمزی در شبکه نمایش خانگی و توافق احتمالی در سطحی بالاتر از شبکه۲ سیما را منوط به کسب اطلاعات بیشتر کرد. انتقال مجموعه کلاه قرمزی از تلویزیون به فضای شبکه نمایش خانگی را می‌توان در ادامه کوچ برنامه‌سازان موفق تلویزیون به شبکه نمایش خانگی دانست.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار