188841
۲۲ آذر ۱۳۹۷

اعضای کانون یزد در مسابقات رباتیک آسیا، اقیانوسیه اول شدند

تیم رباتیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در یک رقابت فشرده و حساس موفق به کسب رتبه‌ی اول فنی در لیگ امدادگر در چهارچوب مسابقه‌های رباتیک آسیا اقیانوسیه شد.

به گزارش کودک پرس ، در این دوره از مسابقه‌ها که از ۱۴ تا ۱۸ آذر ۱۳۹۷ به میزبانی ایران در جزیره‌ی کیش برگزار شد، تیم رباتیک کانون یزد با ۲۷ تیم از کشورهای آسیا، اقیانوسیه، رقابت کرد و موفق به کسب این مقام شد.

هم‌چنین این تیم علاوه بر رتبه‌ی اول از نظر فنی از لحاظ عملکرد، برنامه‌نویسی، سرعت‌عمل و تسلط بر امور مربوط به ساخت و راه‌اندازی رباتیک نیز از سوی داوران و برگزارکنندگان  مورد تشویق قرار گرفت.

 برهمین اساس، تیم رباتیک کانون استان یزد صبح روز بیستم آذر از جزیره کیش به یزد بازگشتند و در فرودگاه شهید صدوقی این شهر مورد استقبال مسوولان، خانواده‌ها، مربیان و کارشناسان کانون، قرارگرفتند.

گفتنی است: تیم رباتیک کانون یزد، متشکل: از علی سبیلی، محمدجواد توکلی، امیرحسین نصیری‌زاده و علیرضا مرادی به مربی‌گری علی منصوری و سرپرستی عالیه قوامی کارشناس فرهنگی کانون یزد با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، سه سال متوالی در رقابت‌های «ایران اُپن» حضور داشته و موفق به دریافت رتبه‌ها و مقام‌های مختلفی شده است.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار