188195
۱۷ آذر ۱۳۹۷

تصادف با کودک به علت بی‌توجهی راننده به خط عبور عابر پیاده!+ فیلم

بی‌توجهی راننده قانون شکن به مقررات رانندگی جان یک دختر خردسال را گرفت.

به گزارش کودک پرس ، یکی از قوانین مهم رانندگی که هر راننده ای ملزم به رعایت آن است توجه به خطوط مخصوص عابر پیاده حین قرار گرفتن در پشت فرمان اتومبیل است. خطوط ویژه ای که برای عابران پیاده در نظر گرفته شده و اولویت عبور در چنین محل هایی با آنها است. از این رو کوچک ترین بی توجهی رانندگان به این خطوط می تواند منجر به حادثه شود، مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از خیابان های چین رخ داد و خبرساز شد.

ویدئویی که از لحظه وقوع این حادثه توسط دوربین مدار بسته تهیه شده تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی چین شده است. در این ویدئو مشاهده می شود یک دختر خردسال چینی حین عبور از خط عابر پیاده توسط یک خودروی عبوری زیر گرفته می شود. این ویدئو نشان می دهد این دختر که با مادرش قصد عبور ایمن از خیابان و دقیقا در محل عبور عابر پیاده را دارد ناگهان با یک خودروی قرمز رنگ تصادف می کند. راننده قانون شکن خودرو بدون توجه به خط عابر پیاده به سمت آنها حرکت کرده و این صحنه وحشتناک را در خیابان رقم می زند.

 

مادر این دختر که با دیدن خودرو شوکه شده بود تلاش می کند با بلند کردن دستش مانع ادامه حرکت راننده شود اما راننده بدون توجه به او و خط عابر پیاده به راه خود ادامه داده و دختر خردسال را زیر می گیرد. متاسفانه در این حادثه این دختر خردسال جان خود را از دست داد. پلیس محلی چین پس از این حادثه دردناک اقدام به بازداشت راننده خاطی کرد. انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین با واکنش کاربران نیز همراه بود. در حالی که برخی کاربران بی توجهی راننده خودرو نسبت به قوانین رانندگی را علت اصلی این حادثه دانستند اما برخی نیز سهل انگاری مادر قربانی را حین عبور از خیابان مورد نکوهش قرار دادند. بنا به نظر این کاربران این زن ابتدا باید قبل از عبور از خط عابر پیاده، خیابان را چک و سپس اقدام به رد شدن از آن می کرد.

گفتنی است؛ این حادثه در 1 دسامبر و در خیابانی در منطقه ” بائوآن ” استان شنژن چین رخ داد.

 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار