188164
۱۷ آذر ۱۳۹۷

مادر سنگدل سه کودک خود را در سرمای شدید رها کرد+ عکس

یک مادر در روسیه برای نشان دادن اعتراض به همسر سابق خود، رفتار بسیار عجیبی را از خود نشان داد.

به گزارش کودک پرس ، یک مادر در روسیه برای نشان دادن اعتراض به همسر سابق خود، رفتار بسیار عجیبی را از خود نشان داد. این مادر جوان که تنها زندگی می‌کند، فشار زندگی و مشکلات باعث شد تا در اقدامی عجیب نوزاد ۳ ماهه خود را بدون لباس در هوای زیر صفر در بالکن خانه‌ خود رها کند.

به گزارش دیلی‌میل، این مادر بعد از این اقدام عکس نوزاد برهنه را برای پدر کودک فرستاد و متذکر شده بود که شاید این آخرین باری باشد که فرزند خود را زنده می‌بیند.

 

در پی این اقدام مادر سنگدل، همسر سابق این زن و پدر نوزاد بی گناه تصاویری از کودک برهنه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. این مرد هدف خود از این اقدام را محروم کردن مادر از حقوق والدین بیان کرده و همچنین متذکر شده است که جان فرزندش از دست این مادر بی رحم در امان نخواهد بود. علاوه بر آن، این پدر دشواری کار خود را دلیل نپذیرفتن سرپرستی کودک اعلام کرده بود.

 

به دنبال انتشار تصاویر کودک در شبکه‌های اجتماعی، مادر بی رحم پدر نوزاد را محکوم به ترک خانه و فرزند می‌کند.
به گفته‌ی سخنگوی پلیس روسیه، بعد از پرس و جو و جمع آوری اطلاعات از همسایگان، از صحت تصاویر منتشر شده اطمینان حاصل شده و پزشکان سلامت نوزاد را اعلام کردند.

دادگاه روسیه عدم صلاحیت مادر در سرپرستی کودک را اعلام کرد و همچنین پرداخت جریمه نقدی را برای این مادر بی رحم در نظر گرفت.

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار