موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
188029
۱۵ آذر ۱۳۹۷

شماره‌های جدید «شاهد جوان» و «شاهد نوجوان» منتشر شد

شماره ۱۵۹ «شاهد جوان» و شماره ۱۶۳ «شاهد نوجوان» توسط گروه مجلات شاهد منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، یکصد و پنجاه و نهمین شماره «شاهد جوان»، ماهنامه فرهنگی –اجتماعی جوانان ایران؛ ویژه آبان ماه 1397 با مطالبی چون «اربعین؛ نمادی برای وحدت ادیان»، «به بهانه یک روز تاریخی»، «اربعین؛ مانوری برای وحدت و نشانی از اقتدار»، «رابطه جنسیت با الگوهای مدیریتی»، «نکاتی درباره تربیت دینی برای والدین»، «واقعیت‌هایی از فضای مجازی در گفت‌وگو با یک مدرس سواد رسانه»، «نزدیک کن وصالم»، «ضرورت توجه به جوانان در حقوق فرهنگی»، «خلاقیت به عنوان یک مهارت، «دمپخت ماهی بوشهری (لخ لاخ) منتشر شده است.
یکصد و پنجاه و نهمین شماره شاهد جوان به صاحب‌امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و به مدیرمسئولی رحیم نریمانی منتشر شده است.
شاهد نوجوان با سرمقاله «پاینده باشی ایران» و با مطالبی همچون «تدبیر مرد دانا»، «گشتی در دنیای دیوانه ها»، «طنز جبهه»، «یک ستاره دیگر»، «غزل عشق»، «پُر از عطر نماز»، «آقای ناظم ول کن نبود»، «هدیه ای برای شکارچی»، «به دنبال امپراطور» و «پیام آور بزرگ» به چاپ رسیده است.

یکصد و شصت و سومین شماره «شاهد نوجوان» به صاحب‌امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و به مدیرمسئولی رحیم نریمانی منتشر شده است.

علاقه‌ مندان برای عضویت در مشترکین گروه مجلات شاهد می‌توانند به نشانی اینترنتی navideshahed.com/fa/publication مراجعه و یا با شماره 88835108 تماس بگیرند.

 

 

 

 

منبع: ایثار

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار