187922
۱۵ آذر ۱۳۹۷

نمایشنامه‌نویس استان چهارمحال وبختیاری درخشید

سمیرا سلیمانی فارسانی نمایشنامه‌نویس استان چهارمحال و بختیاری در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان خوش درخشید.

به گزارش کودک پرس ، هیأت داوران مسابقه نمایشنامه­ نویسی این جشنواره متشکل از محمد چرم­شیر، بهرام جلالی‌پور و حمیدرضا نعیمی پس از مطالعه و کارشناسی آثار معرفی شده­ مرحله­ نخست این مسابقه منتخبین را معرفی کرده و از سه نمایشنامه‌نویس راه یافته، «سمیرا سلیمانی فارسانی» برای نگارش نمایشنامه «ماه و ماهی» از چهارمحال و بختیاری، «عقیل جماعتی» برای نگارش نمایشنامه «شعله­‌های خارک هیچ گاه خاموش نمی ­شوند» از خارک و «عماد نصرآبادی» برای نگارش نمایشنامه «کتاب خورها» از مشهد با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال بدون اولویت تقدیر کرد.

این آثار برتر از بین ١٠ نمایشنامه که حائز شرایط لازم برای مرحله داوری و ارزیابی نهایی اعلام شده بودند به عنوان برتر معرفی شده اند.

سمیرا سلیمانی فارسانی متولد ١٣٦٨، بیش از پنج سال است که فعالیت‌های نمایشی خود را در زمینه نمایشنامه نویسی آغاز کرده‌است. سلیمانی پیش از این نیز در جشنواره تئاتر ققنوس، جشنواره تئاتر معلولین و جایزه نمایشنامه نویسی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری رتبه های برتر را از آن خود کرده است.

 

خاطر نشان می شود بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور بیش از ٥٠ گروه داخلی و خارجی از ٢٨ آبان تا ٤ آذر در همدان برگزار شد.

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار