موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
187874
۱۴ آذر ۱۳۹۷

رویا‌های کودکی از نگاه ململ در ۱۶۲ شکل گرفت

واحد ۱۶۲ به همراه تعدادی از بچه‌های علاقه‌مند به برنامه «مل مل»، میزبان عوامل این برنامه کودک بود.

به گزارش کودک پرس ، واحد ۱۶۲ به همراه تعدادی از بچه‌های علاقه‌مند به برنامه «مل مل»، عصر دوشنبه ۱۲ آذر میزبان تهیه کننده، مجری، صداپیشه و عروسک گردانان برنامه «مل مل» بود. «مل مل» برنامه‌ای ترکیبی است که از اسفند سال ۹۵ از شبکه دو به شبکه پویا آمده است و قرار است پس از وقفه‌ای چند ماهه سری جدید آن از اول دی ماه روی آنتن شبکه پویا برود.

محمود سلامیان تهیه‌کننده برنامه «مل مل» گفت: محور اصلی برنامه عروسکی به نام مل مل است. که با شیطنت و بازیگوشی او و خواهرش سعی می‌کنیم مهارت‌های زندگی را به بچه‌ها بیاموزیم. این برنامه برای کودکان رده سنی ۵ تا ۱۰ سال است و ۳۰ درصد آن سرگرمی و تفریح است.

وی با اشاره به ویژگی‌های سری جدید «مل مل» توضیح داد: در سری جدید اولین جشنواره بین المل ملی را با تصاویر عروسک‌های دست ساز بچه‌ها راه اندازی خواهیم کرد و در کنار ان آموزش ساخت عروسک به بچه‌ها نیز به برنامه اضافه خواهد شد. همچنین یک شخصیت به نام بیوک اقا نیز به جمع عروسک‌ها خواهد پیوست.

 

تماس‌ها با واحد ۱۶۲ هنگام پاسخگویی صداپیشه‌های دو عروسک «مل مل» و «بز باش» به قدری بود که تعداد زیادی از مخاطبان کودک پشت خط منتظر صحبت با گلی و عروسک‌ها مانده بودند.

فاطمه امینی، بازیگر شخصیت گلی برنامه ململ که پیش از این کار تئاتر انجام داده است گفت: شخصیت گلی را خیلی دوست دارم و حس می‌کنم گلی شبیه ۸ سالگی خودم است.

وی تاکید کرد: ارتباط با بچه‌ها سخت است آن‌ها سریع متوجه صداقت کلام بازیگران می‌شوند. امروز با شنیدن این همه حرف‌های خوب و امیدوارکننده درباره برنامه مل مل حالم خوب شد. بچه‌ها دلتنگ ما هستند و مدام می‌پرسند که کی دوباره به تلویزیون برمی گردیم و ما هم قول داده ایم اول زمستان به خانه‌های بچه‌ها بیاییم.

 

کاظم بیگی مسئول کانال نهال نیز این حضور را بسیار موثر دانست و گفت: آنچه برای بچه‌ها اهمیت دارد شناخت رسانه از تلویزیون به ارتباط تلفنی است و شنیدن صدای شخصیت‌هایی است که از تلویزیون می‌بینند و دوست دارند صدایشان را بشنوند. این حس تشخص به بچه‌ها تصویری متفاوت القا می‌کند و پاسخگو بودن رسانه را به آن‌ها یاداوری می‌کند.

وی افزود: مخاطبانی که امروز با ۱۶۲ تماس گرفتند مشتاق بودند صدای واقعی شخصیت‌های محبوبشان را بشنوند و این ارتباط به باورپذیری این شخصیت در ذهن آن‌ها کمک کرده است.

 

تینا هاشمی و حسین نعیمی ذاکر صداپیشه گان و رویا راد و مرتضی مشکات عروسک گردانان «مل مل» و «بزباش» در کنار محمود سلامیان تهیه کننده و خانم کاظم بیگی مسئول کانال نهال مهمانانی بودند که به سوالات بچه‌ها پاسخ دادند و به آن‌ها قول دادند که از اول دی ماه به تلویزیون بر می‌گردند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار