187734
۱۳ آذر ۱۳۹۷

آغاز جشنواره نوجوان سالم و ابتکارات در البرز

مدیرکل آموزش و پرورش البرز از آغاز هشتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم و ابتکارات با رویکرد مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مدارس این استان خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، سالار قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این جشنواره باهدف پیشگیری ازگرایش به اعتیاد و مصرف دخانیات و کنترل خشونت برگزارمی شود.
وی افزود: در این جشنواره، دانش آموزان با زبان قلم و هنر پیام های آموزشی خود در بخش آسیب ها را به تصویر می کشند.
قاسمی اضافه کرد: دبیرخانه این جشنواره کشوری دراداره مراقبت دربرابرآسیب های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش استان البرز فعال شده و علاقه مندان تا 30 بهمن ماه فرصت می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار برگ پوستر جشنواره نوجوان سالم وابتکارات درمدارس البرز توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره دانش آموزان دوره های تحصیلی ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه و فرهنگیان می توانند شرکت کنند.
وی یادآورشد: این جشنواره درقالب مقاله، نقاشی، ایده پردازی، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، عکس چندرسانه ای، محصولات فرهنگی، سرگرمی، فیلم مستندآموزش پیشگیری درکلاس درس، پروژه های نوآورانه و برنامه عمل سالانه برای دانش آموزان و فرهنگیان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: اجرای جشنواره نوجوان سالم نقش مهمی در پیشگیری از رفتارهای پرخطر و ترویج شیوه های زندگی سالم در بین دانش آموزان دارد که پس از داوری ، آثار منتخب مورد تقدیر قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: سال گذشته دانش آموزان البرز درهفتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم حائز سه رتبه برتر شدند.

استان البرز450 هزار دانش آموز و 25 هزار معلم دارد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار