187689
۱۳ آذر ۱۳۹۷
معاون وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات:

امکان پیش‌بینی سیم‌کارت مخصوص دانش‌‌آموزان وجود دارد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با بیان اینکه امکان پیش‌بینی سیم‌کارت مخصوص دانش‌‌آموزان وجود دارد، گفت: می‌توان روی این سیم‌کارت اینترنت خاص و محتوای پالایش شده ارائه شود اما آموزش و پرورش به ما اجازه نمی‌دهد.

به گزارش کودک پرس ، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست علمی – تخصصی دختران دهه ۸۰ با موضوع «تأثیر فضای مجازی بر دختران دانش‌آموز» که در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد، به تفصیل به تأثیر فضای مجازی و نقش‌سازی و محورسازی افراد اشاره کرد و گفت: نوجوانان و جوانان در فضای مجازی حضور می‌یابند و باید هدایت مناسب صورت گیرد.

ناظمی در ادامه در بخش پرسش و پاسخ، اظهار کرد: آموزش و پرورش باید به صورت تخصصی و کارشناسی شده به مسؤولان بگوید چند درصد دانش‌‌آموزان تلفن همراه دارند و برای آن برنامه‌ریزی کند.

وی با بیان اینکه امکان پیش‌بینی سیم‌کارت مخصوص دانش‌‌آموزان وجود دارد، افزود: می‌توان روی این سیم‌کارت اینترنت خاص و محتوای پالایش شده ارائه شود اما آموزش و پرورش به ما اجازه نمی‌دهد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: ما هر طرحی که برای نوجوانان گذاشتیم، آموزش و پرورش عنوان کرد که شما متولی نیستید.

 

وی با طرح این پرسش که چند درصد دانش‌‌آموزان از اینستاگرام و تلگرام استفاده می‌کنند، گفت: به جای تعطیل کردن استفاده دانش‌آموزان باید محتوای مناسب و آموزش ارائه شود.

فرحناز مینایی‌پور مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم اظهار کرد: ما باید اطلاعات واقعی از دانش‌آموزان‌‌ را نمی‌دانیم تا بتوانیم برای آنها برنامه‌ریزی کنیم برای همین سلسله نشست‌های دختران دهه ۸۰ را آغاز کردیم.

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی به فضای واقعی تبدیل شده است، گفت: زمان گفت‌وگو در خانواده‌ها کم شده است و دانش‌آموزان بیشتر در فضای مجازی هستند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار