187685
۱۳ آذر ۱۳۹۷

بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه قمربنی‌هاشم(علیه‌السلام) چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان سال ۱۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ عباس رحیمی به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور در راستای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: یکی از کارکردهای مهم اردوهای راهیان نور، مقابله با جنگ نرم دشمن است.
وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی و روحیه مقاومت و پایداری در جامعه، آشناسازی آحاد مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس از اهداف اردوهای راهیان نور است.
رحیمی ادامه داد: از ابتدای سال جاری ۴۷۰۰ نفر از مردم ولایتمدار استان در قالب  کاروان‌های راهیان نور دانشجویی، دانش آموزی و عمومی عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰۰ دانشجو، ۳۷۰۰ دانش‌آموز و ۷۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم موفق به بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بیش از ۱۰ هزار نفر زائر سرزمین نور از چهارمحال و بختیاری داشته باشیم.

رحیمی گفت: زائران سرزمین نور اعزامی به مناطق  عملیاتی غرب کشور از یادمان‎‌های شهید شیرودی و پادگان ابوذر در سرپل ذهاب، یادمان شهید بهشتی در قصر شیرین و منطقه عملیاتی مرصاد و آثار باستانی طاق بستان  و تپه نورالشهدا در کرمانشاه بازدید می‌کنند.
رحیمی شرکت در اردوی رزمی بصیرتی فرهنگی افلاکیان را از دیگر برنامه‌های زائران سرزمین نور برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال اعزام اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب غرب برگزار می‌شود و کاروان‌هایی نیز در پایان سال و همزمان با تعطیلات نوروز به مناطق دریایی بوشهر خواهیم داشت.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار