187654
۱۳ آذر ۱۳۹۷

باغ قرآنی کودک در فردیس افتتاح می‌شود

باغ قرآنی کودک به همت موسسه فرهنگی ـ قرآنی ندای رحمت استان البرز افتتاح می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، باغ قرآنی کودک شهرستان فردیس روز دوشنبه، ۱۲ آذرماه به همت موسسه فرهنگی ـ قرآنی ندای رحمت افتتاح می‌شود.

این مراسم با حضور اولیاء، مدیران و مسئولان شهرستان فردیس ساعت ۱۴ برگزار و حدود دو هفته بعد از افتتاحیه کلاس‌ها آغاز خواهد شد.

تلاوت قرآن توسط یکی از قاریان کودک موسسه و اجرای گروه سرود توسط نونهالان پیش‌دبستانی از جمله برنامه‌های افتتاحیه خواهد بود.

محسن دایی‌حسینی‌، مدیرعامل موسسه ندای رحمت در رابطه با فضای داخلی این باغ قرآنی گفت: فعالیت‌هایی که برای کودکان در این مجموعه در نظر گرفته‌ایم، تجربه‌محور است. قرار است کودک در این فضا همه مطالبی را که آموزش می‌بیند، حس کند. قرار گرفتن کودک در کارگاه‌هایی نظیر بنایی، نجاری، مکانیکی، پزشکی، نقاشی، سفالگری، آزمایش‌های تجربی و … سبب می‌شود تا با انواع مشاغل آشنا شود و کار گروهی را فرا بگیرد.

دایی‌حسینی‌ گفت: هدف ما خارج کردن بچه‌ها از جامعه شهری و تجربه بازی‌های طبیعی در فضای باغ، مانند خاک‌بازی است. قرآن را مظهر شادی قرار دادیم و در کنار حرفه‌هایی که آموزش می‌دهیم، آیات و احادیث مرتبط نیز آموزش داده می‌شود. همچنین، با قرار دادن حیوانات اهلی مانند مرغ، خروس و خرگوش در فضای باغ ، کودکان حس و حالی متفاوتی را تجربه می‌کنند.

 

مدیرعامل موسسه ندای رحمت تصریح کرد: فضای این باغ به گونه‌ای است که توان پذیرش کودکان زیر چهار سال نیز فراهم است، اما فعلاً برای شروع کارگاه‌های ویژه ۴ تا ۱۲ سال را خواهیم داشت. شهریه برای کودکانی که از موسسات قرآنی همجوار در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند، پنج هزارتومان است. مربیان در این کارگاه نیز فقط نظارت می‌کنند و بایدها و نبایدها برای کودکان در این کارگاه‌ها کمتر بیان می‌شود.

 

یادآور می‌شود، باغ قرآنی در استان کرج، جاده ملارد، پارک منظریه، جنب شرکت فرگاز، اولین باغ سمت راست واقع شده است. موسسه ندای رحمت نیز جاده ملارد، خیابان گلستان ۵۶، ۱۶متری صاحب‌الزمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) واقع است.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار