موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
187528
۱۲ آذر ۱۳۹۷

افتتاح نمایش«مزه دروغ تلخه» حاوی نکات تربیتی و اخلاقی ویژه کودکان

مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان واقع در بوستان لاله فردا شاهد افتتاح اجرای نمایش«مزه دروغ تلخه» ویژه کودکان خواهد بود.

به گزارش کودک پرس ، «مزه دروغ تلخه» عنوان نمایشی به نویسندگی بهرام جلالی‌پور و کارگردانی سمیرا یزدان‌پژوه است که ویژه کودکان تولید شده است.

این نمایش فردا سه‌شنبه ۱۳ آذر با حضور مجید قناد؛ چهره نام‌آشنای هنرهای نمایشی کودک و نوجوان در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوستان لاله افتتاح خواهد شد.

«مزه دروغ تلخه» حاوی نکات فراوان تربیتی و اخلاقی است که به زبانی نمایشی و غیرمستقیم در قالب روایتی جذاب نمایشی برای کودکان به اجرا درخواهد آمد.

خلاصه داستان این نمایش از این قرار است:

خانواده زنبور‌ها برای اینکه کندو مال خودشان شود باید خمره‌ای پر از عسل آماده کنند و به صاحب‌خانه بدهند. همه از صبح مشغولند به جز «ویز ویزو» ، او از سر تنبلی مدام دروغ می‌گوید و به‌جای رفتن به دشت گل برای جمع‌آوری عسل به بالای کوه که نزدیک‌تر است می‌رود و از گرده گل‌های سمی جمع‌آوری می‌کند و باعث تلخ شدن خمره عسل می‌شود و همه خانواده را دچار دردسر میکند در این بین خرس بدجنسی نمی‌خواهد عسل‌ها شیرین شود تا بتواند خودش عسل‌ها را بخورد و مدام ویز ویزو را گول میزند ولی ویز ویزو با راهنمایی‌های ملخ پیر موفق به شیرین کردن عسل می‌شود.

 

افتتاح این نمایش فردا سه‌شنبه ساعت ۱۶:۳۰ خواهد بود و این نمایش در طول آذرماه همین ساعت اجرای عمومی خواهد داشت و البته مهدهای کودک و مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی، سانس صبح نیز شاهد اجرای این نمایش باشند.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار