187298
۱۱ آذر ۱۳۹۷

کودک‌آزاری در مرکز نگهداری کودکان در روز روشن!+ فیلم

دوربین مدار بسته پرستاری را که در یک مرکز نگهداری کودک اقدام به آزار و اذیت کودکان خردسال می‌کرد به دام انداخت.

به گزارش کودک پرس ، ویدئوهای اذیت و آزار چند کودک چینی در یک مرکز نگهداری کودکان در این کشور موجب خشم میلیون ها نفر در این کشور  شد. در دو ویدئویی که از این مرکز نگهداری کودکان در شهر شانگهای چین تهیه شده است چگونگی مورد آزار و اذیت قرار گرفتن کودکان را به تصویر می کشد.

ویدئوی نخست یک کارمند زن این مرکز را نشان می دهد که با زور کیف مدرسه یک دختر خردسال را از او می گیرد و پس از پرتاب کیف این دختر را به عقب هل می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود این دختر خردسال تعادل خود را از دست داده و از پشت به میزی که در سالن قرار دارد برخورد می کند. این کارمند زن و همکار او تنها نظاره گر این صحنه بودند.

ویدئوی دوم نیز کودکی را در حال گریه کردن نشان می دهد که مجبور شده است تا از طریق یک لوله غذا بخورد. بنا به ادعای والدین این کودک زن کارمند خاطی با استفاده از یک لوله اقدام به خوراندن wasabi ( نوعی گیاه ) به بچه آنها کرده بود. پس از انتشار این ویدئو مسئولان این مرکز نگهداری از کودک به دلیل فشارهای زیاد مجبور به برگزاری یک کنفرانس با حضور کارمند خاطی و توضیح در مورد این ویدئوها شدند. یکی از والدین کودکان در این کنفرانس خطاب به کارمند زن خاطی فریاد زد : ” دختر من تنها 17 ماه دارد و تو از طریق یک لوله به مدت 1 ساعت به او wasabi خوراندی.”

در ادامه این کنفرانس به دلیل حمله والدین کودکان به این زن به خشونت کشیده شد. آنها این زن را مجبور به خوردن wasabi کردند. در ادامه این زن در حالی که گریه می کرد تلاش کرد تا از والدین کودکان عذرخواهی کند. او گفت که یک معلم نیست و تنها به عنوان یک سرایدار در این مرکز مشغول به کار بوده است. مسئولان این مرکز نیز در پاسخ به این پرسش که چرا یک سرایدار مسئول آموزش به کودکان بوده است با توجیه این حادثه اعلام کردند که همه کارکنان این مرکز موظف به مراقبت از کودکان بودند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار