موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
18723
۰۴ تیر ۱۳۹۶

جشنواره قرآنی آسمانی ها در تیران برگزار شد

به گزارش کودک پرس،  هفتمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان آسمانی ها با حضور نزدیک به 100 کودک و نوجوان در رشته های حفظ و قرائت قرآن کریم، مقاله و انشاء با موضوع درس و توصیه های اخلاقی و اجرای نمایش های صحنه ای با موضوعات قرآنی در شهرستان تیران و کرون برگزار و با […]

به گزارش کودک پرس،  هفتمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان آسمانی ها با حضور نزدیک به 100 کودک و نوجوان در رشته های حفظ و قرائت قرآن کریم، مقاله و انشاء با موضوع درس و توصیه های اخلاقی و اجرای نمایش های صحنه ای با موضوعات قرآنی در شهرستان تیران و کرون برگزار و با معرفی و تجلیل از برترین ها به کار خود پایان داد.

این جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع)، کانون فرهنگی و هنری جوانان بهشت، کانون نسل جوان فردا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون برگزار شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون در این باره گفت: برگزاری برنامه های قرآنی در حوزه فعالیت های فرهنگی و تشکل های مردمی برگزار می شود که فرصتی برای تقویت ارزش های فرهنگی در جامعه و شناسایی و رشد استعدادهای فرهنگی و قرآنی می شود.
مهدی مرادی افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی در بخش ورزش نیز به تقویت ارزش های اسلامی و قرآنی در ورزش منجر می شود که هر ساله برنامه های قرآنی در شهرستان تیران و کرون با همکاری سازمان های مردم نهاد و واحد فرهنگی اداره انجام می شود و استعدادهای برتر به مرحله استانی معرفی می شوند.
جشنواره قرآنی آسمانی ها هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی و ایجاد فضای قرآنی انجام می شود.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

منبع : ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار