موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
187184
۱۰ آذر ۱۳۹۷

معرفی کامل فیلم پاستاریونی+ بازیگران

یکی از فیلم‌هایی که این روزها خانوادگی می‌توان به تماشای آن رفت فیلم سینمایی پاستاریونی است. این فیلم کمدی برای کودک و نوجوان نیز بسیار مناسب است.

به گزارش کودک پرس ، یکی از فیلم‌هایی که این روزها خانوادگی می‌توان به تماشای آن رفت فیلم سینمایی پاستاریونی است. این فیلم کمدی برای کودک و نوجوان نیز بسیار مناسب است.

بیتا منصوری تهیه کننده پاستاریونی قبل از ساخت این فیلم درباره آن گفته بود: پاستاریونی یک کمدی خانوادگی مانند آثاری است که در دهه های گذشته خانواده ها و کودکان می توانستند توامان به تماشای آن بنشینند نه مثل کمدی های بی مایه ای که این روزها روی پرده سینما می بینیم.

پاستاریونی کاندیدای دریافت جایزه در تمام موارد جشنواره فیلم کودک و نوجوان بود و دو جایزه بهترین فیلم از نگاه هیات داوران و بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان را از آن خود کرد.

خلاصه داستان

در معرفی این فیلم نوشته شده: دور پولاتو كش ماست بنداز . كش ميچسبه به پول ، موقع خرج كردن سختت ميشه پولاتو دربيارى اونوقت كمتر خرج ميكنى …..

پاستاریونی درواقع داستان غذاها است، البته نه هر غذایی! این فیلم یکی از بهترین ایده هایی که کمتر به آن پرداخته شده را در خود دارد و آن، ایده آشنایی مردم با غذاهای اقوام ایرانی در قالب فیلم است. فیلم با بریانی اصفهانی ها شروع می شود و کوشان (شخصیت کودک فیلم)  وقتی رستوران پدرش در تهران را ورشکسته می بیند، قصد می‌کند که یک بریانی به جای رستوران فست فود پدرش  در تهران را باز کند. رستورانی که به دلیل یک رقیب بسیار قدرتمند و مجلل در آن گوشه خیابان، پاستا دا پیتزا ، رونق خود را از دست داده است.

اما در جست و جوهای کوشان برای به خدمت گرفتن یک سرآشپز بریانی، یکی از متقاضیان شغل، ایده ارایه کلیه غذاهای محلی در رستوران را به میان می آورد که تلاش های کوشان برای راضی کردن پدرش برای عدم پذیرش یک شغل مطمئن در شمال کشور نتیجه بخش می شود و این ایده، عملی می شود. پاستاریونی در ادامه، صحنۀ از میدان به‌در کردن رستوران جدید ترنج توسط مدیران پاستا دا پیتزا است که تلاش های آن ها همیشه بی ثمر است.

بازیگران

پاستاریونی بازیگران مطرح زیادی دارد.

سام درخشانى، بهاره رهنما، گوهرخيرانديش، محمد نادرى، كمند اميرسليمانى، مهتاب ثروتى، اميد روحانى، حميدرضافلاحى، مهدى باقربيگى و حميد سپيدنام بازيگران این فیلم هستند.

محمد شاكرى، ساميار محمدى نیز دو بازیگر کودک فیلم هستند که به خوبی از عهده نقش‌شان برآمده‌اند.

کارگردان

پاستاریونی را سهيل موفق کارگردانی کرده است. او متولد 1359 در تهران و کارگردان فيلم سينمايي «شکلاتي» در ژانر کودک و نوجوان است که کار حرفه اي خود را از سال 1372 با بازيگري در سريال‌هاي تلويزيوني آغاز و از اوايل دهه 80 بعنوان تهيه کننده، کارگردان و بازيگر سريال‌هايي همچون «شهرک ترافيک»، «محله تهرونيا» و… با تلويزيون همکاري کرد.

منبع: دوات آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار