187011
۰۸ آذر ۱۳۹۷
معرفی آثار خارجی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛

روایت سه کودک سوری آسیب‌دیده از جنگ

«همشهری جنگ» از جمله مستندهای حاضر در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت روایتی از سه کودک سوری در جنگ با داعش است.

به گزارش کودک پرس ، مستند «همشهری جنگ» ساخته احمد زایری داستان سه کودک سوری در جنگ با داعش را را نمایش می دهد که هر کدام به نحوی در جنگ آسیب دیده‌اند.
زایری از کارگردان جوان سینمای ایران متولد 1365 از شهر اهواز است که پیش از این ٤ فیلم‌ کوتاه داستانی از جمله «درخت زیتون سعد» را در کارنامه دارد.
این مستند، 7 آذرماه همزمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به نمایش در آمد.
ابراهیم فیاض و نادر طالب‌زاده از ایران، لوییس کاسترو از ونزوئلا، جان جیانویتو از آمریکا و فدریکو تامس بوتو از شیلی فیلم‌های مستند این دوره جشنواره «مقاومت» را داوری خواهند کرد.

«نار و انار» به کارگردانی حیدر بنی حمزه و تهیه‌کنندگی امیر مهر یزدان، «نبرد پالمیرا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ساسان فلاح‌فر، «نیمه شب ۲۴ آوریل» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جواد موگویی، «رویای روهینگیا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدمهدی خالقی، «لوتوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا وطن دوست، «زنانی با گوشواره‌های باروتی» به کارگردانی رضا فرهمند و تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی و «بیتنا» به کارگردانی مصطفی اشراق و تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی از جمله آثار مستند حاضر در جشنواره امسال است.

 

این جشنواره سینمایی به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف کشور همزمان با هفته گرامیداشت بسیج از 5 آذرماه گشایش یافته و تا 9 آذر در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار