186966
۰۸ آذر ۱۳۹۷
با عنوان «سرزمین عروسک‌ها؛

شیراز میزبان سومین فستیوال کودک و نوجوان شد

سومین فستیوال کودک و نوجوان با عنوان «سرزمین عروسک‌ها» به مدت ۹ روز در تماشاخانه استاد هودی واقع در پارک آزادی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، امیر خواجه میرکی کارگردان و بازیگر تئاتر از سال ۱۳۷۳ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است و این روزها مدیر سومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان شیراز است.

وی ضمن دعوت از خانواده ها ، مدارس و ارگانهای فارس برای بازدید و شرکت در این فستیوال گفت:پس از برگزاری ۲ دوره از فستیوال تئاتر کودک و نوجوان در سالهای ۹۲ و ۹۳ در شیراز پس از وقفه ای چند ساله امسال مجددا با سومین دوره جشنواره در خدمت هنردوستان خواهیم بود.

وی با اشاره به اهداف اصلی این فستیوال، افزود: متاسفانه مدتهاست تئاتر کودک و نوجوان از اهمیت اصلی خود برخوردار نیست در حالی که تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای تربیت و پرورش کودکان در جهان همواره مورد توجه بوده است.

خواجه میرکی ادامه داد: جدی گرفتن نشدن اینگونه تئاتر از سوی مسئولین و طبعا مدارس و خانواده ها باعث شده تا کودکان ما نتوانند به خوبی از مزایای تئاتر که پرورش خلاقیت، اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری و همچنین مهارت های زندگی است برخوردار شوند

خواجه میرکی در ادامه عنوان کرد: فستیوال تئاتر کودک و نوجوان می تواند فرصت مناسبی برای آشتی دوباره مخاطبان و کودکان با تئاتر باشد و از تمامی خانواده ها ، مدارس و ارگانها جهت حمایت و همراهی با این رویداد دعوت می شود.

سومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان از ۶ تا ۱۵ آذر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب در تماشاخانه استاد هودی واقع در پارک آزادی میزبان علاقه مندان خواهد بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار