186784
۰۶ آذر ۱۳۹۷

تفاوت دردناک زندگی دو کودک آمریکایی و فلسطینی+ عکس

زندگی کودکان در سراسر دنیا گاهی با تفاوت‌های عجیب، دردناک و تأمل برانگیزی همراه است.

به گزارش کودک پرس ، کودکان در زندگی حق و حقوق مسلم و غیر انکاری دارند که عدم بر آورده کردن آن‌ها و عدم تحقق این حقوق مسلم، کودکان را با مشکلات متعددی در رشد و تکامل روبرو می‌کند.

حق بازی، آموزش، تربیت، مسکن و غذای مناسب و همچنین موجبات فراهم کردن شرایط مورد نیاز برای گذراندن یک زندگی نرمال و طبیعی از جمله مواردی است که حقوق کودک را در بر می‌گیرد و والدین و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در جوامع مختلف هر یک به نحوی وظیفه مهیا شدن آن شرایط فوق را بر عهده دارند.

 

متاسفانه به دلیل جنگ افروزی و سلطه طلبی مقامات جنگ طلب آمریکایی و همچنین رژیم صهیونیستی و مقامات عربستان سعودی بسیاری از کودکان در برخی از کشورهای دنیا، به ویژه در جوامع اسلامی، تحت فشار کارها و اقدامات جنگجویانه سلطه گران فوق هستند و از کوچکترین حقوق انسانی محروم هستند.

جان بسیاری از کودکان در خطر است و مقامات مدعی حقوق بشر در مجامع بین المللی سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی نسبت به تهدیداتی که متوجه کودکان است و همچنین قربانی شدن هزاران کودک از خود نشان نمی‌دهند.

در ادامه در تصویری غم انگیز و دردناک، 2 کودک آمریکایی و فلسطینی را مشاهده می‌کنید که کودک اولی در غم از دست دادن خانه و کاشانه و عزیزان خود غمگین و ناراحت است و کودک دوم برای آنکه مادرش بازی GTA V را از او گرفته است.

 

در تصویر نخست حال کودک فلسطینی بعد از اینکه از مدرسه بازگشته و خانه‌ی خود را تخریب شده می‌بیند دگرگون شده است و کودک دوم در مواجهه با محدودیتی که مادر زراب بازی مورد علاقه اش ایجاد کرده است، داد و فریاد به راه انداخته است. این است تفاوت دو کودکی که به عقیده  حامیان دروغین حقوق بشر هر دو باید از حقوق و امکانات نسبتا برابری برخوردار باشند.

 

 

 

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار