186776
۰۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶۷ کودک کردستانی زیر پوشش طرح حامی بهزیستی قرار گرفتند

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان گفت: امسال ۲۶۷ کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست با تخصیص ۱۲۶ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال از سوی خیران، زیرپوشش طرح حامی بهزیستی قرار گرفتند.

به گزارش کودک پرس ، فرهاد عزیزی اظهار داشت: در این طرح حامیان کودکان بی سرپرست و بدسرپرست زیرپوشش این نهاد از بدو تولد تا زمان ازدواج دختران و اتمام فارغ التحصیلی یا سربازی پسران آنان را حمایت می کنند.
وی با بیان اینکه یک حامی ممکن است چندین کودک را حمایت کند، افزود: حامیان این کودکان آنها را در زمینه های تحصیلی، درمانی و معیشت مورد حمایت قرار داده و به صورت ماهیانه به حساب شان مبالغی واریز می کنند.
معاون مشارکت های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان اضافه کرد: امسال 30 نفر از کودکان بی سرپرست زیر 12 سال مددجوی این نهاد زیرپوشش خدمات بیمه عمر پارسیان قرار گرفته اند.

وی همچنین با اشاره به شرکت 138 نفر از کارمندان دولت در طرح شکرانه سلامت یادآور شد: در این طرح کارکنان ادارات با اهدای چهار رقم آخر فیش حقوقی خود از طریق حوزه مالی مبالغی را جمع آوری و به حساب مشارکت های بهزیستی واریز می کنند.

عزیزی به معافیت های اعمال شده دولتی در زمینه انشعابات برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: امسال 627 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد از این معافیت ها در حوزه پرداخت فیش های گاز، آب و برق بهره مند شدند.
وی تاکید کرد: امسال همچنین در زمینه خدمات رسانی به مددجویان زیرپوشش این نهاد یکی از خیران قروه ای پنج هزار متر زمین به ارزش 5 میلیارد ریال را وقف ساخت مرکز نگهداری سالمندان کرد.

110 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 603 هزار نفری استان کردستان زیرپوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که معادل هفت درصد جمعیت استان است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار