186474
۰۳ آذر ۱۳۹۷

سینما فلسطین پاتوق تئاتر کودک شد

دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: سینما فلسطین امسال به پاتوق تئاتر کودک تبدیل شده و پنج نمایش از آثاری که به جشنواره راه یافته‌اند، در این سالن به نمایش در می‌آید.

به گزارش کودک پرس ، مریم کاظمی اظهار داشت: در این دوره از جشنواره تعداد آثار شرکت کننده افزایش یافته لذا به سالنهای نمایش بیشتری نیاز داشتیم.
وی افزود: سالنهای مهدیه و سینما فلسطین به جمع سالن های نمایش اضافه شدند و در سه سانس ساعت 10 صبح، 15 و 17 و 30دقیقه بعد از ظهر به اجرای نمایش پرداختند.

کاظمی گفت: سالن شماره 2 سینما فلسطین با امکانات و تجهیزات خوب و به روز در اختیار جشنواره بین المللی تئاتر قرار گرفت و کودکان هم استقبال کم نظیری داشتند.

دبیر جشنواره بین المللی تئاتر خاطرنشان کرد: نمایش های «پاهای خانم هزارپا» اثری از شهر قم به کارگردانی مهدی خجستگی، «اوپس» اثری از کشور بلژیک به کارگردانی «یوری وایدال»، «جنگ بازی» کاری از خارک، «داستان چوبک» اثری از کشور آذربایجان به کارگردانی «امیل عسگر اُف» و «من و مادربزرگه» به کارگردانی رضا روان کاری از هنرمندان همدان در سینما همدان به روی صحنه می رود.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار«کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی» از 28 آبان ماه تا چهارم آذرماه به دبیری مریم کاظمی در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار