186246
۳۰ آبان ۱۳۹۷
سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی:

۹۰ کودک از سه هزار و ۱۰۸ کودک تحت حمایت کمیته امداد استان فاقد حامی هستند

علی وحدانی گزارشی از کودکان تحت حمایت طرح محسنین و ایتام ارائه کرد.

به گزارش کودک پرس ، علی وحدانی، سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام اینکه هم‌اکنون سه هزار و ۱۰۸ کودک نیازمند در قالب طرح محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: سه هزار و ۱۸ نفر از این کودکان از حمایت خیران بهره‌مند هستند و باقی‌مانده نیز بدون حامی هستند.

وی بابیان اینکه طرح محسنین برای کیفیت‌بخشی به سطح زندگی کودکان با سرپرست بیمار، سالمند، زندانی و نیازمند درزمینهٔ معیشتی، تحصیلی، درمان، مسکن با مشارکت خیران و حامیان گران‌قدر اجرا می‌شود، تأکید کرد: با توجه به نیازهای بالای این کودکان در بخش‌های تحصیلی، معیشتی، درمانی کمیته امداد این استان به‌تنهایی قادر به رفع همه مشکلات نیازمندان به‌ویژه ایتام و محسنین نیست بر این اساس توجه ویژه نیکوکاران زمینه خدمات‌دهی بیشتر به این قشر از جامعه را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون سه هزار و ۳۱۱ یتیم، تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی هستند، افزود: خوشبختانه تمام ایتام تحت حمایت این نهاد از نعمت پدر معنوی بهره‌مند هستند.

 

سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: طی نیمه نخست امسال حدود ۱۰ میلیارد تومان توسط حامیان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این استان کمک شده است.

وحدانی با اشاره به اینکه در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از ۲۷ هزار و ۵۶۸ حامی از شش هزار و ۴۳۰ فرزند خانواده‌های مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند، افزود:برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد حامیان و خیران در حال اجرا است، به‌طوری‌که طی نیمه نخست امسال هزار و ۲۲۸ حامی جدید به طرح اکرام و محسنین پیوسته‌اند.

وی درباره واریز کمک خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز گفت: خیران می‌توانند از طریق کلیه کارت‌های عضو شتاب به‌وسیله خودپرداز بانک ملت و اینترنت بانک ملت کمک‌های خود را به دست این کودکان برسانند. همچنین از طریق کد#۰۰۴۰*۷۴۱* سرانه فرزند معنوی خود را پرداخت کنند.

 

وی ادامه داد: شماره‌حساب بانک ملت ۴۵۲۸۰۰۳۹۸۸ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۴۸۸۰ نیز در اختیار خیران عزیز قرار دارد.

 

 

 

 

منبع: قدس آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار